پدیده‌ای به نام زنوزی/آقای سرمربی اخراج کن!

مالک باشگاه تراکتورسازی رکورد جدیدی به نام خود ثبت کرد.

پدیده‌ای به نام زنوزی/آقای سرمربی اخراج کن!

به گزارش منیبان، آنجا شهرزاد قصه‌گو بود و اینجا، محمدرضا زنوزی سرمربی اخراج‌کن. و حالا این صندلی بازی به سولدو رسیده و رای به برگشت ساعلام داده است. و طعنه‌آمیز اینکه در تمام این دوران پر از هزینه و سرمربی و شکایت خارجی، تراکتورسازی تنها صاحب یک قهرمانی جام حذفی شده و در لیگ هرگز به رتبه‌ای بهتر از چهارم دست نیافته است.

* هت‌تریک هر ساله

  در تمام دوران حضور زنوزی در راس تراکتور، این تیم حداقل 3 سرمربی در هر فصل داشته است و هرگز با مردی که کار شروع شده، تمام نشده. در لیگ 21 هم چنین اتفاقی افتاد و فعلا! 3 سرمربی هدایت تیم را برعهده گرفته‌اند. لیگ شانزدهم و امیر قلعه‌نویی، پایان روزهایی بود که تراکتور رنگ ثبات را به خود دید. و از لیگ هفدهم بود که نیمکت این تیم به لرزان‌ترین حالت خودش رسید: گل‌محمدی و حسینی و ساعلام در لیگ 17، توشاک و تقوی و لیکنز در لیگ 18، دنیزلی و شیخ‌لاری و الهامی در لیگ 19، منصوریان، شجاعی، خطیبی و کریمی در لیگ 20 و کریمی و سولدو و ساعلام در این فصل. و البته فراموش نکنیم که بعد از پایان لیگ 20 و قبل از شروع این فصل، نیمکت به کمالوند هم سپرده شد.

* عمر مفید

  عمر مفید یک سرمربی روی نیمکت تراکتور چند هفته است؟ با یک عملیات ریاضی نه‌چندان سخت و با ضرب 4 در 30 و جمع حاصل آن با 19 به عدد 139 می‌رسیم. این تعداد بازی‌ای است که تراکتور از ابتدای لیگ 17 در این بازی‌ها انجام داده. در این مدت، 14 سرمربی مختلف هدایت تراکتور را برعهده گرفته‌اند و تقسیم این دو عدد بر هم، تعداد هفته‌های روی نیمکت بودن سرمربی‌های تراکتور را نشان می‌دهد: کمتر از 10 بازی.

* روند نزولی

  تراکتور از استارت این بازی تاج و تخت روی نیمکتش، بسان بیماری که درست و حسابی درمان نشده، هر روز نحیف‌تر و نزارتر شده و حالا به جایی رسیده که تنها تیم بدون برد خارج از خانه لیگ 21 است، یکی از دو تیم بدون گل زده در نیم فصل دوم و یکی از تیم‌های حاضر در منطقه سقوط. و این گزاره آخر، بسیار دردناک است برای هوادارانی که مدت‌هاست تیم‌شان را از نزدیک ندیده‌اند و از دور شاهد آب شدنش هستند.

* خالی خالی خالی

  تراکتور زمانی تبدیل به قطب اصلی حضور ستاره‌های فوتبال ایران شده بود ولی حالا دیگر خبری از آن روزگار نیست. کمتر بازیکنی حالا دیگر تمایل دارد برای این تیم بازی کند چراکه وضعیت تراکتور وخیم و وخیم‌تر می‌شود. روزگاری همه کاپیتان‌های تیم ملی شامل مسعود شجاعی، اشکان دژآگه و احسان حاج‌صفی در این تیم حضور داشتند. رشید مظاهری درون دروازه این تیم بود و کمتر ستاره‌ای به پیشنهاد تراکتور، جواب منفی می‌داد.


ت ت
کدخبر: 68839 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها