فوری؛ حساب مردم در این تاریخ شارژ خواهد شد/ مردم منتظر اولین واریزی 1401 باشند

زمان واریز یارانه معیشتی فروردین 1401 اعلام شد

فوری؛ حساب مردم در این تاریخ شارژ خواهد شد/ مردم منتظر اولین واریزی 1401 باشند

به گزارش منیبان؛ یارانه معیشتی خانوار سال ۱۴۰۱ طبق روال ماه های قبل در سال پیش ساعت ۲۴ روز چهارشنبه ۱۰ فروردین ۱۴۰۱ به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.یارانه معیشتی که پس از افزایش قیمت بنزین دهم هر ماه به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود و بیست و نهمین مرحله آن دهم فروردین واریز میشود.البته واریز یارانه ابهاماتی دارد. هم امکان افزایش یارانه‌ها وجود دارد و هم امکان ادغام دو یارانه نقدی و معیشتی بنزین.

قرار است از منابع حاصل از اصلاح قیمت ها و سهمیه بندی، بسته های حمایت معیشتی بین ۱۸ میلیون خانوار توزیع می‌شود.

با مجموع یارانه نقدی و کمک معیشتی در هر ماه حدود ۶۲۰۰ میلیارد تومان و در سال بیش از ۷۵ هزار میلیارد تومان خرج نقدی‌هایی است که دولت توزیع می‌کند.

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور گفت: یارانه کمک معیشتی افراد در فروردین ماه ۱۴۰۱ نیز ساعت ۲۴ روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۱/۰۱/۱۰ یارانه معیشتی را به حساب سرپرستان خانوار واریز کند.

تاکنون ۲۸ دوره از بسته معیشتی دولت به مردم پرداخت شده و قرار است بیست و نهمین مرحله از کمک‌های معیشتی چهارشنبه 10 ام فروردین به حساب سرپرستان خانوار واریز شود.

مبلغ پرداختی بابت طرح حمایتی معیشتی دولت به خانوار‌های یک نفره ۵۵ هزار تومان، ۲ نفره ۱۰۳ هزار تومان، سه نفره ۱۳۸ هزار تومان، چهار نفره ۱۷۲ هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵ هزار تومان واریز می‌شود.


ت ت
کدخبر: 73741 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها