حمله گزارشگر تلویزیون به حامیان مجازی گل محمدی

گزارشگر تلویزیون در یادداشتی به شرایط این روزهای پرسپولیس پرداخته است.

حمله گزارشگر تلویزیون به حامیان مجازی گل محمدی

به گزارش منیبان؛ علیرضا دهقانی نوشت: حذف تلخ و غیرقابل هضم پرسپولیس از گردونه جام حذفی در مقابل آلومینیوم اراک طی یک بازی پرنوسان آن هم در وضعیتی که روی نیمکت نماینده استان مرکزی یک مربی استقلالی حضور داشت، فضای ذهنی جامعه هواداری سرخ ها را بی نهایت آشفته کرد.تیمی که با یک پنالتی مشکوک برنده به رختکن رفت در پایان، بازی را واگذار کرد تا تنها امید به فتح جام برای هوادارانی که ۵ فصل متوالی را با قهرمانی لیگ برتر به پایان رسانده بودند هم از کف برود.سبک بازی سرخ ها و اتفاقاتی نظیر نمایش افتضاح مدافع تاجیک در روز نیمکت نشینی سید جلال کنار گل زیبا و از راه دور حریف باعث شد در روزی که هوادار پرسپولیس بالاترین رقم را برای خرید بلیت هزینه کرده بود، با اعصابی آشفته ورزشگاه آزادی را ترک کند.

در این میان فضای مجازی که این روزها از تاثیرگذاری زیادی برخوردار شده است هم حال و هوای خاصی داشت.پیجهای پرطرفدار پرسپولیسی با مبداهای پیدا و پنهان، با ادمینهای نوجوان تا خبرنگاران باسابقه و اصطلاحا پرسپولیسی نویس از ساعتها قبل از بازی مشغول به فعالیت شدند؛ مثل همیشه!در این میان اما حذف پرسپولیس باعث شد پس از بازی فضای مجازی هم به شدت علیه یحیی گل محمدی و همکارانش شده و اینستاگرام بر سر کادر فنی پرسپولیس خراب شود. فضای توییتر با فحاشی کمتر اما با ضرب آهنگ فنی و فکتهای آماری از جمله خوردن ۳ گل از تیمی که در ۸ بازی گذشته فقط یک گل زده بود هم بر سر کادر فنی پرسپولیس آوار شد.

در این میان تحرکات مشخص یکی دو پیج اینستاگرامی که حالا برای طیف هوادار پرسپولیس در زمره هوادار یحیی، نه هوادار پرسپولیس قرار گرفته اند، به عبارت عامیانه مشغول ماله کشی و توجیه باخت بد دوشنبه شب بودند اما نتوانستند این عرصه را کنترل کنند.واکنش هواداران پرسپولیس اما آنجایی جالب بود که پنالتی اعلام شده به نفع پرسپولیس را اشتباه داور و توجیه پیج های هوادار یحیی را برنمی تابیدند. لایوهای اینستاگرامی دوشنبه شب هم پر از خشم فعالان اینستاگرامی بود و توجیه کنندگان باخت پرسپولیس را خائن می نامیدند.نگاه ها در شبکه های اجتماعی به حامیان یحیی حالا حمایت مجازی را هم خیانت توصیف می کردند و تیم محبوبشان را امانتی در دستان کادر فنی پرسپولیس می دانند که در حال سوختن است. دیگر توجیهات این مدلی هم به خرج هوادار پرسپولیس نمی رود و این قبیل تحرکات در واقع دفاع بد از یحیی و همکارانش است. نگاهی گذرا به فضای مجازی چنین تصویری را ایجاد می کند و باعث شده هر حمایتی از کادر فنی پرسپولیس در فضای مجازی نه از سر عاشقی بلکه در جهت منافع فردی و گروهی تلقی شود. اتفاقاتی که تردید را پیرامون سازمان یافته بودن این قبیل فعالیتها بیشتر کرده است.


ت ت
کدخبر: 77578 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها