سیاست ویژه باشگاه استقلال تا بازی حساس با سپاهان

حواشی پیش آمده بعد از دیدار استقلال و نساجی باعث شده تا بسیاری از طرفداران نسبت این شرایط موضع گیری کنند. بعد از استوری هایی که برخی داوران و کارشناسان داوری علیه فرهاد مجیدی منتشر کردند، سرمربی استقلال به خواسته مدیریت باشگاه هیچ واکنشی به این ماجراها نشان نداد و شکایت از علی خسروی تنها اتفاقی بود که رخ داد.

سیاست ویژه باشگاه استقلال تا بازی حساس با سپاهان

به گزارش منیبان؛ در این خصوص دیروز مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال شخصا وارد موضوع شد و ضمن حمایت کامل از فرهاد مجیدی و بازیکنان به انتقاد از شرایط داوری پرداخت و البته از کمیته داوران خواست که اجازه ندهد توهین کنندگان به مجیدی در چینش داوران تاثیر گذار باشند. این در حالی است که کمیته داوران هم به طور رسمی از مجیدی شکایت کرده است!با همه این مسائل دوری از حواشی و بازگرداندن آرامش به شرایط استقلال موضوعی است که مدیران باشگاه در مقطع کنونی روی آن تاکید دارند. مصطفی آجرلو هم در بخشی از مصاحبه اش گفته بود: « تجربه‌ سی ساله‌ برادر کوچک شما در فضای مدیریت فوتبال ایران و حضور در باشگاه‌ها و کورس‌های مختلف قهرمانی و انواع و اقسام حاشیه‌ها، شیطنت‌ها و سنگ‌اندازی‌ها به اینجانب یادآوری می‌کند که تمام تلاشم را برای حفظ آرامش تیم و دوری از حاشیه‌ها انجام بدهم و سخت معتقدم که اقدامات اخیر صرفا در جهت برهم‌زدن تمرکز تیم استقلال برنامه‌ریزی شده است. به همین دلیل باید صریح و صادقانه بگویم که مراقب نقشه‌های رقبا باشیم و بازی آنها را با آرامش خود برهم بزنیم. رقبایی که درون زمین توان مقابله با ما را ندارند سعی می‌کنند بازی را به بیرون زمین بکشانند. آرامش و تمرکز و همدلی ما، مهمترین عامل برای مقابله با این روش است.»

استقلال اگرچه 6 امتیاز با پرسپولیس در صدرجدول فاصله دارد، اما بازی های سختی در 6 هفته پایانی مسابقات پیش رو خواهد داشت. از این رو با درخواست مصطفی آجورلو و همچنین فرهاد مجیدی هیچ کدام از اعضای تیم حداقل تا قبل از دیدار با سپاهان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر مصاحبه ای با رسانه ها نخواهند داشت و در فضای مجازی نیز فعالیت نمی کنند تا با آرامش کامل برای مسابقه آینده آماده شوند و شرایط خوبی را برای خود در بازی های آینده رقم بزنند.


ت ت
کدخبر: 77828 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها