کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق و توقیف یک دستگاه اتوبوس خبر داد.

کشف ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق در تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ پیمان لطیفی، سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ گفت: در رصد‌های اطلاعاتی، تیم عملیاتی کلانتری ۱۵۱ یافت آباد گاراژی در محدوده یافت آباد شناسایی کردند که مالک گاراژ به قاچاق گازوئیل می‌پرداخت و سوخت‌ها را با استفاده از یک دستگاه اتوبوس که در آن باک ۲ هزار لیتری به عنوان باک اضافی تعبیه و جاساز شده بود به داخل گاراژ انتقال می‌داد.

او با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی جویی‌های انتظامی مشخصات و ساعات حضور متهم را شناسایی کردند، افزود: روز گذشته ماموران با هماهنگی‌های قضائی به گاراژ مورد نظر اعزام که اتوبوبس مربوطه در حال تخلیه گازوئیل به تانکر‌های داخل گاراژ بوده و سریعا متهم دستگیر و اتوبوس توقیف شد.

سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران بزرگ ادامه داد: در بررسی اولیه مشخص گردید که متهم خیلی وقت است که در قاچاق سوخت فعالیت دارد و دو تانکر بزرگ ۸ هزار لیتری جهت دپو گازوئیل داخل گاراژ نصب نموده و تعداد ۱۵ عدد کارت سوخت گازوئیل هم از وی کشف شد.

سرهنگ لطیفی با اشاره به اینکه ۱۰ هزار لیتر گازوئیل قاچاق از داخل گاراژ و اتوبوس کشف شد، در پایان خاطر نشان کرد: متهم به همراه پرونده به مرجع قضائی معرفی شد.


ت ت
کدخبر: 95201 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها