دستگیری سارق مسلح محله نامجو

سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری زورگیر محله نامجو در یک عملیات منسجم و پلیسی خبر داد و گفت: از مخفیگاه متهم یک قبضه سلاح کلت کمری و ۸ تیر جنگی کشف شد.

دستگیری سارق مسلح محله نامجو

به گزارش منیبان؛ سرهنگ صادق ضرونی، سرکلانتر یازدهم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی دریافت اخباری مبنی بر سرقت و زورگیری در محله نامجو با تهدید سلاح گرم رسیدگی به موضوع و دستگیری متهم را تیمی از ماموران کلانتری ۱۰۶ نامجو بر عهده گرفتند و تحقیقات ابتدایی را آغاز کردند.

او با بیان اینکه ماموران در تحقیقات و پی‌جویی‌های انتظامی هویت و مخفیگاه متهم سابقه‌دار را شناسایی کردند افزود: با اخذ مجوز قضایی به مخفیگاه متهم مراجعه و در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم در مخفیگاه خود دستگیر و در بررسی اولیه از داخل مخفیگاه یک قبضه سلاح کلت کمری با ۸ تیر جنگی کشف شد.

این مقام انتظامی ادامه داد: متهم ۴۲ سال در تحقیقات اولیه به جرم خود و سرقت و زورگیری با تهدید سلاح گرم در محله نامجو و شرق تهران معترف شد و تاکنون ۵ مال‌باخته شناسایی شده‌اند.

سرهنگ ضرونی در پایان با اشاره به سوابق متعدد متهم در سرقت و زورگیری در پایان خاطر نشان کرد: تحقیقات بیشتر برای کشف جرائم احتمالی متهم ادامه دارد.


ت ت
کدخبر: 106192 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها