رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ :

پرواز خودرو سواری پژو در میدان بهمن+عکس

سرهنگ مجید رنجبرگفت: خودرو پژو در میدان بهمن با گاردریل های خط ویژه برخورد کرد از روی آنها رد شد و در وسط اتوبان متوقف شد.

پرواز خودرو سواری  پژو در میدان بهمن+عکس

به گزارش منیبان؛  سرهنگ مجید رنجبر،رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران ضمن بیان این خبر گفت:  مقارن ساعت  ۰۶:۳۰ بامداد امروز  ، در مسیر غرب به شرق بعثت بعد از میدان بهمن  یکدستگاه سواری پژو  که در این مسیر در حال تردد بوده ناگهان از مسیر خارج شده و  با گاردریل میانی  اتوبان به شدت برخورد می نماید.

 رییس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ ادامه داد : این خودرو  پس از این برخورد و خسارت به چندین گاردریل  متوقف می شود .

رنجبر افزود : با حضور کارشناسان  منطقه 16 پلیس راهور فاتب در موقعیت حادثه علل حادثه مورد بررسی قرار گرفت و تیم اورژانس پس از بیرون آوردن راننده پژو به مداوای وی در محل حادثه پرداختند. 

سرهنگ رنجبر درخصوص علت حادثه گفت :  عوامل پلیس راهور پس از بررسی صحنه تصادف به این نتیجه رسیدند که : عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه  از سوی راننده پژو   باعث این حادثه بوده  است . 

رنجبر از رانندگان خودروها خواست قبل از حرکت حتما به اندازه کافی استراحت نمایند و با خستگی و خواب آلودگی هیچ گاه رانندگی ننمایند.

IMG-20210329-WA0001


ت ت
کدخبر: 10680 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها