7 اتفاق که ممکن است عروسی شما را به گند بکشد!

در این مقاله از سایت عروسکو، بهترین راهنمای عروسی فارسی در خدمتتون هستیم تا از 7 اتفاق مهم و غیر منتظره در مراسم‌‌‌‌های عروسی که به احتمال زیاد باعث به هم خوردن مجلس جشن می‌شود، رونمایی کنیم، اکثر اتفاقات بد در عروسی یا اتفاقات عجیب در عروسی معمولا از سهل انگاری و عدم هماهنگی بین برگزار کنندگان مراسم عروسی رخ می‌دهد، اما این را هم باید توجه داشته باشید که همیشه اینطور نیست و گاهی وقت ها همه چیز از کنترل ما خارج است و در حقیقت بدشانسی به سراغ ما می‌آید.

7 اتفاق که ممکن است عروسی شما را به گند بکشد!

به گزارش منیبان؛ در ادامه با 7 مورد از اتفاقات عجیب در عروسی آشنا می‌شویم.

1- وقوع زمین لرزه، سیل، طوفان:

یکی از اتفاقات عجیب در عروسی معمولا رخداد‌‌‌‌های طبیعی است که از اراده ی همه خارج است و به هیچ عنوان نمی‌توان برای آن چاره ای اندیشید. آخرین طوفان سهمگینی که در آلاباما امریکا رخ داد، تعداد زیادی از مراسم‌‌‌‌های عروسی آن منطقه خراب شدند و بسیاری از آنها از روی زمین محو گردیدند، همچنین زلزله ممکن است یکی از پیش آمد‌‌‌‌های بد در هر مجلس عروسی باشد.

راه حل: سعی کنید محل عروسی خود را مثل کشور‌‌‌‌های اروپایی و امریکایی در محیط‌‌‌‌های سرباز و سرسبز برگزار کنید، دور بودن از سطح دریا و رودخانه ها و توجه به اخبار هواشناسی می‌تواند تا حدود زیادی عروسی شما را از حوادث اینچنینی دور نگاه دارد.

2- وقوع درگیری یا نزاع دسته جمعی:

این مورد یکی از اتفاقات بد در عروسی است که همه ما در مورد آن شنیده ایم و یا به احتمال خیلی زیاد یک فیلم سینمایی از این دست اتفاقات را مشاهده کرده ایم. عجیب ترین و بدترین اتفاقات عروسی در واقع همین مورد است که در اکثر موارد بر سر مسائل پوچ و بیهوده اتفاق می‌افتد. من در سال 91 در یک مراسم عروسی در شهر تهران دعوت بودم که این اتفاق بد و البته وحشتناک را از نزدیک نظاره کردم، علت این نزاع دسته جمعی نمایش عکس (شاسی سرمجلسی بزرگ) بی حجاب عروسی (خیلی بی حجاب!) توسط ساقدوش ها به همه میهمان ها بود، که منجر به یک درگیری خونی شد و در آخر با مداخله نیرو‌‌‌‌های پلیس به اتمام رسید.

راه حل: - از دعوت میهمان‌‌‌‌های مستعد درگیری خودداری کنید. - از دعوت افرادی که قبلا خواستگار عروسی بوده اند خودداری کنید - میهمان زیاد دعوت نکنید و فقط فامیل، آشنایان و دوستانی را که هم اکنون با آنها در ارتباط هستید را به مراسم خود دعوت کنید - قبل ازدواج به تفاوت فرهنگی خانواده ها توجه کنید - از هرگونه رفتار‌‌‌‌های تحریک آمیز در مراسم عروسی خودداری کنید.

3- بهم خوردن عروسی توسط عشق قدیمی:

یکی از اتفاقات بد در عروسی حضور دوست پسر یا خواستگار قبلی عروس در مراسم عروسی است. در سال 97 در شهر کرج یک گزارش به سایت عروسکو ارسال شد که در آن یک مجلس عروسی به درگیری منتهی شده و داماد توسط عشق قدیمی عروس مورد ضربات چاقو قرار گرفته است. خوشبختانه این اتفاق تلفاتی نداشت اما منجر به طلاق زودهنگام ( در دو ماه بعد از عروسی) شد. در واقع حضور عشق قدیمی عروس در مجلس عروسی می‌تواند یک کار پر خطر و البته پر ریسک باشد.

راه حل: آدرس برگزاری عروسی خود را به هیچ عنوان در اختیار افرادی که ممکن است اطلاعاتی را به عشق قدیمی عروس یا حتی داماد برسانند، قرار ندهید.

4- پاره شدن لباس عروس و داماد:

یکی از خجالت آور ترین اتفاقات روز عروسی پاره شدن یا برهنه شدن عروس یا داماد است. طبق گزارش‌‌‌‌های مردمی به سایت عروسکو این اتفاقات در مراسم‌‌‌‌های عروسی ایران به ندرت رخ می‌دهد اما خب این موضوع به آن معنی نیست که برای شما اتفاق نمی‌افتد. پس بهتر است همواره جوانب احتیاط را رعایت کنید.

راه حل: انتخاب پارچه مرغوب و سایز بدن، انتخاب بهترین مزون‌‌‌‌های لباس عروس

5- آسیب دیدگی یا کبودی بر اثر بی احتیاطی:

این یک آمار خیره کننده در ایالات متحده امریکا است که از هر 10 عروس، 6 عروس آمریکایی در روز عروسی خود دچار آسیب دیدگی، کبودی یا جراحت مختلف بر اثر بی احتیاطی در نقاط بدنشان هستند، این موضوع در ایران هم احتمالا رخ می‌دهد اما خب اطلاعات یا گزارشی در این مورد وجود ندارد. یکی از شایع ترین رخداد‌‌‌‌های مراسم عروسی ایرانی زمین خوردن عروس است.

راه حل: - سعی کنید آرامش خود را حفظ کنید و یک شخص الهام بخش و موثر در زندگی تان را در کنار خود داشته باشید، یکی از لذت بخش ترین تجربه آدمی، استرس روز عروسی است - از کفش راحت و مناسب برای مراسم عروسی خود استفاده کنید.

6- خراب شدن شام عروسی:

از اتفاقات بد دیگر در عروسی می‌توان خراب شدن شام عروسی را اشاره کرد، در یک مراسم عروسی در انگلستان بر اثر خراب شدن شام عروسی درگیری مختصری در بین میهمان ها و برگزار کننده مجلس عروسی اتفاق افتاد. در ایران نیز اگر این اتفاق رخ دهد، حتما میهمان‌‌‌‌های اصیل با درک از موضوع پیش آمده با سالاد یا تکه نانی خودشان را سیر می‌کنند. (البته بعدا پشت سر شما حرف‌‌‌‌های زیادی خواهند زد!!!) خراب شدن شام عروسی ممکن است بر اثر انفجار در آشپزخانه، بی احتیاطی یا کار نابلدی سرآشپز یا تخریب عمدی از سوی دشمنان احتمالی شما اتفاق بیافتد.

راه حل: - در انتخاب تالار خود دقت نمایید - به هیچ عنوان تشریفات مجالس را از تشریفات خارج از تالار انتخاب نکنید (تشریفات را از همان تالاری که انتخاب کرده اید سفارش دهید) - از دعوت افراد حسود یا دشمن به میهمانی خودداری کنید - قبل از روز عروسی خود به یک مجلس عروسی تالار انتخابی تان بروید و شام آن را تست کنید.

7- دعوا و قهر عروس و داماد:

یکی از مشکلاتی که ممکن است در روز عروسی اتفاق بیافتد درگیر شدن یا قهر عروس و داماد است. عروس و داماد ممکن است بر اثر اختلافات متعددی که از قبل باهم دارند و مشکلاتی که حل نشده باقی مانده است در شب عروسی به اختلاف بر بخورند و هیچ کس هم تنواند جلو دار آنها باشد. بهتر است قبل از عروسی یکسال با هم رفت و آمد و آشنایی داشته باشید و بر سر مسائل خانوادگی، فرهنگی، مالی و رفتاری به توافق رسیده باشید.

راه حل: لطفا با هم دعوا نکنید!!!

ت ت
کدخبر: 141294 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها