توقیف موتورسیکلت سنگین میلیاردی در بزرگراه "چمران"

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از توقیف یک دستگاه موتورسیکلت سنگین در بزرگراه "چمران" که با حرکات مخاطره آمیز امنیت بزرگراه را برهم زده بود، خبر داد.

توقیف موتورسیکلت سنگین میلیاردی در بزرگراه "چمران"

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در رصد شبانه روزی معابر  و بزرگراه ها کارشناسان  مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تردد یک دستگاه  موتورسیکلت سنگین را در بزرگراه چمران مشاهده که با حرکات مخاطره آمیز نظم و امنیت بزرگراه را برهم زده بود، مشاهده می کنند.

او به توقیف موتورسیکلت برای جلوگیری از حوادث احتمالی توسط ماموران گشت پلیس راهور اشاره کرد و عنوان کرد: پلیس با مخلان نظم و امنیت بزرگراه ها که با ایجاد سر و صدا و حرکات مخاطره آمیز نظم بزرگراه را برهم می زنند، برخورد خواهد کرد.

معاون ترافیکی  پلیس راهور تهران بزرگ ابراز کرد: با توقیف موتورسیکت، راکب طبق قانون بزخورد و  موتورسیکلت  به پارکینگ‌ پلیس راهور انتقال یافت.

این مقام پلیسی در پایان با بیان اینکه  رفع توقیف این گونه موتورسیکلت ها با دستور مرجع  قضائی انجام خواهد شد،  پلیس با هرگونه ناهنجاری و سلب آسایش مردم برخورد خواهد کرد.

سرهنگ اکبری از شهروندان  خواست: با مشاهده این نوع موتورسیکلت ها که باعث سلب آسایش عمومی می شوند حتما با پلیس ۱۱۰ تماس حاصل کنند.


ت ت
کدخبر: 14816 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها