کشف بیش از یک تن مواد مخدر در غرب استان تهران

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران از کشف یک تن و 74 کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری 51 نفر قاچاقچی عمده و یک هزار و 623 نفر خرده‌فروش خبرداد و گفت: 960 سارق مال‌خر در نخستین مرحله اجرایی امنیت محله محور پلیس در 6 شهرستان غرب استان دستگیر شدند.

کشف بیش از یک تن مواد مخدر در غرب استان تهران

به گزارش منیبان؛ سردار کیوان ظهیری، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در نخستین مرحله اجرای طرح امنیت محله محور پلیس ۶ شهرستان غرب استان که صبح امروز برگزار شد در جمع خبرنگاران گفت: در این مرحله از فقره ۴۲۰ فقره احکام قضایی اجرا شد که ۹۶۰ نفر سارق مال‌خر در این مرحله از طرح دستگیر شدند.

او گفت: ۳۷۹ قلم کالا و ۱۲۳ دستگاه خودرو و ۱۶ دستگاه موتور سیکلت توسط نیروهای پلیس کشف شد که پس از طی مراحل قضایی به مال باختگان تحویل داده خواهد شد.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران افزود: در بخش جعل و کلاهبرداری ۴۲ مورد کشف و ۲۷ نفر دستگیر شدند.

او با بیان اینکه برخورد با قاچاقچیان کالا و ارز از اولویت‌های کاری پلیس است گفت: در این مرحله از طرح ۹۴ هزار قلم انواع قاچاق کالا به ارزش ریالی ۲۳ میلیارد تومان کشف شد و فعالیت در این زمینه به شدت ادامه دارد.

7 باند قاچاق دستگیر شد

ظهیری به کشف یک تن و ۷۴ کیلوگرم انواع مواد مخدر و دستگیری ۵۱ نفر قاچاقچی عمده و دستگیری یک هزار و ۶۲۳ نفر خرده فروش در محلات آلوده اشاره کرد و ادامه داد: تعداد یک هزار و ۷۲۲ نفر معتادین متجاهر که موجب برهم زدن چهره شهر شده بودند شناسایی، جمع‌آوری و به کمپ‌های غرب استان تهران جهت بازپروری تحویل داده شد.

او افزود: ۸۸ دستگاه قاچاقچیان مواد مخدر توقیف و ۷ باند قاچاق که مواد از سمت مرزها به غرب استان تهران انتقال می‌دادند، دستگیر شدند.

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران ضمن قدردانی از همکاری مردم با پلیس و ادامه دادن به این روند گفت: اموال کشف شده به مال باختگان تحویل داده شد و این اقدامات ادامه خواهد داشت.

او در خصوص برخورد با دارندگان انواع سلاح گرم و سرد و سارقین به عنف گفت: سارقینی که بارها به زندان رفته و سارقین به عنف در این مرحله از طرح دستگیر شدند و برخورد جدی با آنها که موجب بازدارندگی باشد لازم است از سوی مراجع قضایی صورت گیرد و خلاهای قانونی موجود برطرف شود.


ت ت
کدخبر: 150828 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها