سرباز فراری که سارق از آب در آمد

بازپرس شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب با بیان اینکه سرباز ۴۰ ساله‌ای که اقدام به کلاهبرداری از خانواده‌ی دیگر سربازان میکرده دستگیر و روند رسیدگی به اتهامات وی آغاز شده است.

سرباز فراری که سارق از آب در آمد

به گزارش منیبان؛ موسوی، بازپرس پرونده گفت: این سرباز فراری با حضور در محله‌های مختلف اسم و مشخصات سربازان محل را از همسایه‌ها می‌پرسیده و همسایه‌ها که عمدتا گمان می‌کردند تحقیقات پیش از ازدواج است همه اطلاعات را تمام و کمال در اختیار وی قرار می‌دادند.

بازپرس پرونده اینطور ادامه داد: متهم در فرصت مناسب به منزل سرباز مراجعه میکرده و با داشتن اطلاعات کامل و کافی از سرباز، خود را همخدمتی وی معرفی میکرده و با این شگرد به خانه مردم راه پیدا میکرده است.

موسوی به برخی از اتهامات این فرد اشاره کرد و گفت: او با وارد شدن به منزل مسکونی افراد عمدتا دست به سرقت میزده و در طول زمستان گذشته دست‌کم از ده منزل به همین شیوه سرقت کرده است.

او با بیان اینکه احتمالا مالباخته‌های بیشتری در این پرونده وجود داشته باشند خاطر نشان کرد: اگر از فرد یا خانواده‌ای به همین صورت سرقت شده، می‌تواند به شعبه ۱۵ دادسرای عمومی و انقلاب مراجعه و نسبت به استیفای حقوق خود اقدام کند.


ت ت
کدخبر: 16369 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها