ادارات استان مرکزی امروز شنبه ۳۱ تیرماه تعطیل شد!

با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار، با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از 10 میکرون، فردا شنبه 31تیرماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل هستند.

ادارات استان مرکزی امروز شنبه ۳۱ تیرماه تعطیل شد!

به گزارش منیبان، با تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا به دلیل وقوع پدیده گرد و غبار، با توجه به پیش بینی استمرار شرایط آلودگی هوا و ماندگاری ذرات کمتر از 10 میکرون،  شنبه 31تیرماه، کارکنان دستگاه‌های اجرایی در سطح استان (به استثنای دستگاه‌های خدمات رسان و مراکزی که دارای نوبت کاری و کشیک هستند) تعطیل هستند.

همچنین تصمیم کارگروه اضطرار آلودگی هوا، درکنار تعطیلی ادارات و دستگاه‌های اجرایی استان مرکزی، در روز شنبه 31 تیرماه تمامی کلاس‌های موسسات و آموزشگاه ها تعطیل خواهند بود.

بر اساس توافق با کمیسیون هماهنگی بانک‌ها، به منظور انجام امور و کارهای مردم، شعب منتخب طبق اعلام کمیسیون هماهنگی بانک‌ها و بیمه‌ها در این روز به صورت کشیک دایر هستند.

کارگروه اضطرار آلودگی هوا از مردم خواسته تا استان در مصرف برق و استفاده از سیستم‌های سرمایشی صرفه‌جویی لازم را داشته باشند و مدیران ادارات و بانک ملزم به  قطع کامل سیستم های سرمایشی هستند.

ت ت
کدخبر: 166927 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها