کشف محموله بزرگ یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک در کرمان

فرمانده انتظامی استان کرمان از ناکامی قاچاقچیان در انتقال یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک، کشف هفت قبضه سلاح ممنوعه و دستگیری سه متهم در عملیات رزمندگان پلیس خبر داد.

کشف محموله بزرگ  یک تن و ۹۰۰ کیلوگرم تریاک در کرمان

به گزارش منیبان؛ سردار عبدالرضا ناظری، فرمانده انتظامی استان کرمان گفت: در تشریح این خبر به رسانه ها افزود: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان کرمان و پلیس شهرستان قلعه گنج با انجام اقدامات اطلاعاتی از قصد قاچاقچیان مسلح برای انتقال یک محموله سنگین مواد مخدر مطلع شدند.

او ادامه داد: ماموران با رصد مستمر تحرکات اعضای این باند، خانه روستایی قاچاقچیان را در حاشیه شهرستان قلعه گنج که برای آماده سازی و انتقال مواد مخدر در نظر گرفته بودند، شناسایی کردند و بلافاصله با طرح ریزی عملیاتی منسجم این مکان را تحت محاصره خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان کرمان در ادامه بیان کرد: ماموران ضمن هماهنگی قضایی به محل مورد نظر ورود کردند و در بازرسی از ۲ دستگاه وانت نیسان و کاپرا پارک شده در این مکان یک تن و ۹۰۰ کیلو و ۲۴۵ گرم تریاک، هفت قبضه سلاح ممنوعه و مقادیر زیادی مهمات کشف و سه قاچاقچی را دستگیر کردند.

سردار ناظری در پایان با اشاره اینکه متهمان دستگیر شده از اعضای یک خانواده بودند، خاطرنشان کرد: اعضای این باند قاچاق مواد مخدر که قصد داشت چنین محموله سنگینی را از طریق مناطق کویری به استان های همجوار انتقال دهد با اشراف اطلاعاتی و عملیاتی رزمندگان پلیس ناکام ماند.


ت ت
کدخبر: 19710 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها