ماجرای جنجالی و جنسی مرد 120 ساله + عکس

مرد 120 ساله یک راهب هندی است که در طول این همه سال روی آجر و حصیر نمدی می خوابد ، این مرد که ادعا می کند پیرترین انسان دنیاست از عدم نیاز جنسی و تغذیه ی خود می گوید.

ماجرای جنجالی و جنسی مرد 120 ساله + عکس

به گزارش منیبان؛ راهب 120 ساله ی هندی با ارائه کارت اعتباری خود و ثابت کردن سن بالایش رازهای عجیب طول عمر خود را بازگو کرد ." سوامی شیناواندا " راهب هندی است که در گفتگو با mirror و فاش کردن رازهای طول عمرش همه را متحیر ساخت.

این مرد می گوید به چند دلیل سالهاست که بدون مشکل جسمی زنده مانده است ، او در طی این 120 سال هرگز رابطه جنسی نداشته است ، هرگز روی بالشت و تشک نخوابیده و تمام این سالها از آجر به عنوان پالشت و یک حصیر نمدی به عنوان زیرانداز استفاده کرده است.وی که ساکن شهر "بنارس" هند است در طول زندگی خود از خوردن غذاهای ادویه دار اجناب ورزیده و هر روزمدت 4 ساعت به تمرین یوگا پرداخته است. 

سوامی در ادامه می گوید :هواداران من مرا متقاعد کرده اند تا برای ثبت رکورد مراجعه کنم به همنی دلیل سند و مدرک مربوط به تولدم را ارائه کردم. در شناسنامه این مرد هندی می توان مشاهده نمود که او متولد 8 اوت 1896 میلادی است. در حال حاضر، مسئولان ثبت کتاب رکورد گینس در حال بررسی صحت این موضوع هستند.در سفرهایی که این راهب 120 ساله برای برگزاری سمینارها انجام می دهد می گیود :سالها پیش از اینکه در جمع زندگی کنم وحشت داشتم اما امروز می دانم که زندگی در کنار انسان های مهربان رمز شادی است .کنترل نیازها کیفیت زندگی و شادی را تقویت می کند ، زندگی من در گذشته به مدت طولانی به دلیل درگیر بودن با مسائل و برنامه های مالی سخت می گذشت اما از زمانی که تصمیم به رهایی از این نیازها گرفتم طعم واقعی زندگی را چشیدم.

20210522_002813

او در ادامه می گیود :دوست دارم روزی مردم جهان شاد ، سلامت و در آرامش زندگی کنند.او معتقد است که قدیم ترین انسان روی زمین است البته بعد از فردی که در سن 116 سالگی در ژاپن درگذشت.

احتمالا این راهب هندی از پیرترین انسان دنیا که مردی است 145 ساله در اندونزی بی اطلاع است.


ت ت
کدخبر: 21397 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها