این مرد به خانه 100 زن حمله و طرز وحشتناکی به آنها تجاوز می کرد؛ او را می شناسید؟/ عکس

خطرناک‌ترین مجرم استان فارس که نقشه وحشتناک تجاوز به زنان جوان را در خانه‌هایشان اجرا می‌کرد، در میان جمعیت به دار مجازات آویخته شد.

این مرد به خانه 100 زن حمله و طرز وحشتناکی به آنها تجاوز می کرد؛ او را می شناسید؟/ عکس

به گزارش منیبان به نقل از فرادید، خطرناک‌ترین مجرم استان فارس که نقشه وحشتناک تجاوز به زنان جوان را در خانه‌هایشان اجرا می‌کرد، در میان جمعیت به دار مجازات آویخته شد.

این پسر که ٢‌سال تمام به ١٠٠ خانه حمله و زنان را آزار و اذیت کرده بود، تنها با شلوار به جا مانده در محل حادثه گرفتار قانون شد. این پسر که به «مرد ژله‌ای» معروف بود، پس از دستگیری راز تجاوزهای سریالی را برای کارآگاهان پلیس فاش کرد.

از ٢‌سال پیش این پسر خطرناک که به «پسر ژله‌ای» معروف شده بود، تحت تعقیب پلیس استان فارس قرار گرفت. این پسر در مدت ٢‌سال جنایت‌های سیاهی را در پرونده خود رقم زده بود که با نخستین شاکی در لیست سیاه پلیس قرار گرفت. نخستین شاکی این پرونده زن جوانی بود که به کارآگاهان گفت: «نیمه‌‌های شب در حالی که خواب بودم، ناگهان احساس کردم کسی در خانه‌‌مان است. برای همین شوهرم را از خواب بیدار کردم که در یک لحظه دیدم پسری بالای سرم ایستاده است. او جلوی چشمان شوهر و فرزندم، مرا مورد آزار و اذیت قرار داد و پس از سرقت بعضی از وسایل خانه فرار کرد.»

افزایش قربانیان پرونده

با اعلام این شکایت، به دستور بازپرس تیم ویژه‌ای از کارآگاهان پلیس مسئول رسیدگی به این پرونده و شناسایی پسر متجاوز شدند. در ادامه درست زمانی که تحقیقات برای شناسایی دزد خطرناک از سوی پلیس ادامه داشت، شاکی دیگری به پلیس مراجعه و شکایت مشابهی را مطرح کرد. با اعلام این شکایت مشخص شد که زن دیگری هم با همین شیوه مورد تجاوز قرار گرفته است. تحقیق از شاکیان نشان می‌داد که دزد خطرناک نیمه‌های شب درست وقتی همه در خواب بودند، با ورود به خانه‌ها، پس از دزدی، زن صاحبخانه را مورد تجاوز قرار می‌داد و با اقدامی عجیب موفق به فرار می‌شد. پسر ژله‌ای هنگام تعرض و تجاوز، بدن خود را چرب می‌کرد تا زمانی که قصد فرار داشت، کسی نتواند او را بگیرد. پس از آن پیاده از منطقه جرم اقدام به فرار می‌کرد.

شلوار متهم سرنخی برای دستگیری

پرونده با افزایش قربانیان که همگی با همین شیوه از سوی متهم مورد تجاوز و سرقت قرار گرفته بودند، با جدیت و تلاش بیشتری از سوی تیم تحقیق پیگیری شد؛ ولی به دلیل نبود هیچگونه سرنخی دستگیری متهم با مشکل جدی مواجه بود. طعمه‌ها و قربانیان رو به افزایش بود و هنوز پسر خطرناک در دام قانون گرفتار نشده بود، تا اینکه در نهایت متهم ردپایی از خود به جا گذاشت و مشخص شد که او در خانه یکی از طعمه‌های خود شلوار خود را جا گذاشته است. همین موضوع کافی بود تا سر نخی برای شناسایی متهم به دست آید؛ اما باز هم این موضوع با پیچیدگی زیادی همراه بود و کارآگاهان تحقیقات گسترده‌ای روی این سرنخ انجام دادند. با بررسی لباس این پسر، یک اسم بسیار نامشخص توسط پلیس پیدا شد که زمان تحویل این شلوار به خشکشویی هم روی آن نوشته ‌شده بود؛ اما همنامان این اسم حدود ٢٠‌هزار نفر می‌شدند که در این مدت‌ پرونده‌های آنها بررسی و کار روی جمعیت ٢ میلیون نفری شیراز برای شناسایی این پسر آغاز شد. از طرفی با توجه به بر جای ماندن اثراتی ازجمله خون و مو بر روی لباس متهم کار شناسایی به شکل علمی پیگیری و آزمایشات D.N.A هم انجام شد. همین تحقیقات کافی بود تا در نهایت پس از گذشت ٢‌سال متهم این پرونده با نام «امین» ٢١ ساله از بین جمعیت ١٤٠‌هزار نفری با این نام و دیگر موارد امنیتی شناسایی و دستگیر شود.

پسر جوان پس از دستگیری بلافاصله تحت بازجویی‌های قضائی و پلیسی قرار گرفت. وی در بازجویی‌های نخست ماجرای تجاوز به ١٤ زن را فاش کرد و انگیزه خود از این تبهکاری‌ها را تنها با یک جمله کوتاه بیان کرد و گفت: «من در دوران نوجوانی دچار مشکلات روحی و روانی شدم و به خاطر اتفاقی که برایم افتاد، تبدیل به یک مجرم خطرناک شدم و این نقشه‌ها را اجرا کردم.»

اشتباه یکی از قربانیان پرونده

سردار احمدعلی گودرزی، فرمانده انتظامی استان فارس در این‌باره گفت: «متهم مشکلات شخصیتی و رفتاری دارد.

وی در ادامه بازجویی‌های فنی و پلیسی اعتراف کرد در ١٠٠ مورد ورود به خانه‌ها ٢٣ مورد از طعمه‌های خود را مورد آزار و اذیت قرار داده است. پس از رسیدگی و براساس حکم اولیه دادگاه انقلاب شیراز، متهم مفسد فی‌الارض شناخته و به اعدام محکوم شد.

این پرونده یکی از تخصصی‌ترین پرونده‌های نیروی انتظامی در فارس بود‌. این پسر در ٢‌سال گذشته با ورود به خانه‌های مردم لباس زنان را با تیغ در منطقه «کوشک ‌میدان» پاره می ‌کرد و آنها را مورد آزار و اذیت قرار می‌داد که پس از ٦ ماه تلاش نیروی انتظامی دستگیر شد.

همچنین اشتباه یکی از شاکیان باعث شد تا متهم آزاد شود و یک‌سال دیگر به تبهکاری‌هایش ادامه دهد. در آن‌ سال زن شاکی به کلانتری مراجعه کرد اما برای حفظ آبرو دلیل شکایت را سرقت موبایل عنوان کرده بود؛ همین عامل سبب شد که مرد ژله‌ای پس از ٣ ماه آزاد شود و این پرونده طولانی و پیچیده شود. درحالی‌که اگر در همان زمان اعلام تجاوز شده بود، دیگر شاهد انجام ١٠٠ حمله به خانه و تجاوزهای سریالی در مقابل همسر و فرزندان نبودیم.»

تجاوز

وی ادامه داد: «تاکنون چنین موردی در هیچ کجای کشور نداشتیم که ١٤ تجاوز در داخل منزل به زنان را داشته باشد و هیچ‌گونه اثری نیز از خود به‌ جای نگذارد؛ اما مأموران انتظامی فارس با نمونه‌برداری از آثار مو، خون و غیره به‌ جامانده از صحنه تجاوز و آزار، موفق به شناسایی شدند. این مجرم نیز به گفته خودش در دوران نوجوانی با مشکلاتی مواجه شده بوده که باعث به‌هم ریختن وضع روحی و روانی او شده است.»

همچنین صالحی، دادستان عمومی و انقلاب شیراز نیز در این‌باره گفت: «روز ٢٧ مهرماه قرار مجرمیت وی صادر و ٢٦ دی‌‌ماه در شعبه اول دادگاه انقلاب حکم اعدام صادر شد که پس از اعتراض وارده، پرونده در شعبه ١١ دیوان عالی کشور رسیدگی شد و این رأی مورد تأیید قرار گرفت.»

بنابراین صبح دیروز این مرد در میان جمعیت و همزمان با حکم یک محکوم متجاوز دیگر به دار مجازات آویخته شد.


ت ت
کدخبر: 227955 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها