گانگسترهای آدمکش مشهدی به دام افتادند/ ماجرا چه بود؟

سه جوان پرایدسوار که با شلیک های گانگستری در روستای زاک مشهد، جوانی را به قتل رسانده و دو تن دیگر را مجروح کرده بودند،با دستورات ویژه قضایی دستگیر شدند.

گانگسترهای آدمکش مشهدی به دام افتادند/ ماجرا چه بود؟

به گزارش منیبان؛ عصر چهارم شهریور،موتورسوار جوانی که مشغول گفت وگو با دو تن از دوستانش در حاشیه یکی از خیابان های روستای زاک بود، ناگهان هدف شلیک های گانگستری سرنشینان یک دستگاه پراید قرارگرفت و بعد از انتقال به بیمارستان طالقانی مشهد، جان سپرد.

درپی وقوع این حادثه هولناک ،بلافاصله گروهی از عوامل انتظامی به فرماندهی سروان مصطفی حسنی (رئیس پاسگاه انتظامی فردوسی)عازم روستای زاک شدند و به تحقیق در این باره پرداختند.بررسی های مقدماتی بیانگر آن بود که سرنشینان پراید سفیدرنگ با سلاح کلاشینکف و وینچستر، شلیک کرده و از صحنه جنایت متواری شده اند. طولی نکشید که با دستور ویژه قاضی دکتر صادق صفری(قاضی ویژه قتل عمد)ادامه تحقیقات به گروه کارآزموده ای از افسران جنایی پلیس آگاهی سپرده شد و آنان موفق شدند در چند عملیات جداگانه 3 متهم این جنایت گانگستری را دستگیر کنند .با اعتراف «غلامرضا-ر»به شلیک های گانگستری ،تحقیقات پلیس دراین باره وارد مرحله جدیدی شد.


ت ت
کدخبر: 234648 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها