دوربین‌های کنترل سرعت و محدوده طرح ترافیک کار نمی‌کنند؟

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ گفت: تعدادی از دوربین‌های کنترل سرعت مشکل دارند که به شهرداری نیز اعلام شده است و این موضوع را پیگیری کرده ایم.

دوربین‌های کنترل سرعت و محدوده طرح ترافیک کار نمی‌کنند؟

به گزارش منیبان، «سرهنگ ابوالفضل موسوی‌پور» در واکنش به این که گفته شده دوربین‌های محدوده طرح ترافیک دارای نقص است، گفت: دوربین‌های طرح کنترل ترافیک تقریبا کامل است و مشکل چندانی در این زمینه وجود ندارد. بیشترین نقص ما در دوربین‌های کنترل سرعت است. البته خیلی فراگیر نیست و اینطور نیست که بگوییم در این زمینه اکثر دوربین‌ها مشکل دارند. 

وی ادامه داد: تعدادی از دوربین‌های کنترل سرعت مشکل دارند که به شهرداری نیز اعلام شده است و این موضوع را پیگیری کرده ایم. شهرداری به ما قول داده است که دو ماهه این مشکل را برطرف کند و در حال حاضر یک ماه از این مدت زمان اعلام شده از سوی شهرداری تهران گذشته است. 

رییس پلیس راهنمایی و رانندگی تهران بزرگ در پاسخ به این سوال که شهرداری تا چه میزان به کاهش ترافیک به پلیس کمک کرده است، گفت: در موضوعات رفع نقاط حادثه خیز، رفع گره‌های ترافیکی، رفع معایب مهندسی ما در حوزه حمل و نقل با شهرداری تهران ارتباط بسیار خوبی داریم. جلسات مستمر در این خصوص با شهرداری تهران برگزار می‌کنیم و کمیته‌های تخصصی نیز تشکیل شده است. 

منبع: ایلنا


ت ت
کدخبر: 231948 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها