زنده ماندن این مرد خوش شانس با یک تکه شیشه در کبد+عکس

یک مرد روسی با شکایتی عجیب به بیمارستان رفت و دکترها پس از بررسی ایشان دچار شوک شدند و چیزی دیدند که تابه حال ندیده بودند.

زنده ماندن این مرد خوش شانس با یک تکه شیشه در کبد+عکس

به گزارش منیبان؛ یک مرد روسی که در 9 سال گذشته درد و ناراحتی زیر دنده های خود را تجربه کرده بود، وقتی متوجه شد که یک تکه شیشه چند سانتی متری در کبدش جاسازی شده بود، شوکه شد. این مرد 53 ساله که نامش منتشر نشده است، به پزشکان بیمارستان بالینی منطقه‌ای کیروف در روسیه گفت که مدت‌هاست درد و ناراحتی شدید در سمت راست بدن و زیر دنده‌هایش حس میکند، اما هرگز برای معاینه اقدام نکرده بود تا اینکه اتفاقی تصمیم به چکاپ گرفت.

مرد بی خبر از همه جا مورد عکسبرداری و سی تی اسکن قرار گرفت و نتیجه بدست آمده نشان داد یک جسم تیز در لوب راست کبدش گیر کرده است؛ جسمی که احتمال قوی یک تکه شیشه خرد شده بود.

هنگامی که پزشکان از او در این درباره پرسیدند، بیمار هیچ نظری نداشت زیرا او سابقه درگیری و حضور در حادثه ای نداشته که بتواند یک جسم تیز وارد بدنش کرده باشد.

پس از عمل لاپاراسکوپی، جراحان یک تکه شیشه به طول 9 سانتی متر را از کبد او خارج کردند و در حالیکه همچنان از زنده بودن این بیمار متعجب هستند، نجات جانش را تنها یک معجزه میدانند.

شیشه-در-کبد


ت ت
کدخبر: 232214 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها