زن وحشی به هفت مرد تعدی کرد / او اول میکشت بعد ... +عکس

آیلین وورنوس پس از آزار جنسی در نوجوانی و بیرون رانده شدن از خانه، به کارهای جنسی مشغول شد و در سال‌های 1989 و 1990 هفت تن از مردان را کشت.

زن وحشی به هفت مرد تعدی کرد / او اول میکشت بعد ... +عکس

به گزارش منیبان؛ در سال  2002، ایالت فلوریدا دهمین زنی را که از زمان بازگرداندن مجازات اعدام در سال 1976 در ایالات متحده محکوم به اعدام شده بود، اعدام کرد. نام آن زن آیلین وورنوس بود، یک کارگر سابق جنسی که در سال‌های 1989 و 1990، هفت مرد را که هنگام کار در بزرگراه‌های فلوریدا دستگیر کرده بود، کشته بود.

اوایل زندگی پر دردسر آیلین وورنوس

  وورنوس در اوایل زندگی به روسپیگری پی برد و در سن 11 سالگی در مدرسه ابتدایی خود با خرید سیگار و سایر خوراکی ها، محبت های جنسی را عوض کرد. البته، او این عادت را به تنهایی انجام نداد. پدر وورنوس، مجرم جنسی محکوم شده، خود را در سلول زندان خود حلق آویز کرد. مادرش که یک مهاجر فنلاندی بود، او را رها کرده بود و او را تحت مراقبت پدربزرگ و مادربزرگ پدری اش گذاشته بود. کمتر از یک سال پس از خودکشی پدرش، مادربزرگ وورنوس بر اثر نارسایی کبد درگذشت. در همین حال، پدربزرگش، بنا به گفته های بعدی او چندین سال بود که او را مورد ضرب و شتم و تجاوز جنسی قرار داده بود. ۱۵ سالگی پس از ازدواج اجباری و به دنیا آوردن فرزند دوست پدربزرگش، بار دیگر طرد شد و زندگی در جنگل را آغاز کرد. او سپس پسرش را به فرزندخواندگی سپرد و با فحشا و دزدی های کوچک از پس زندگی خود برآمد.

زن متجاوز 1 - Copy

ناکامی در فرار از زندگی پیشین​

آیلین وورنوس در سن 20 سالگی سعی کرد با سوار شدن به فلوریدا و ازدواج با مردی 69 ساله به نام لوئیس فل از زندگی خود فرار کند. او به گفته خودش توسط فل با عصای خود کتک زده است، مورد آزار و اذیت قرار گرفت. اما در نهایت، شوهر مسنش وورنوس را مجبور کرد که پس از تنها 9 هفته از ازدواج، به میشیگان بازگردد تا درخواست ازدواج را ابطال کند.

روند تبدیل شدن به قاتل سریالی

 وورنوس داستان های متناقضی درباره قتل هایش تعریف کرد. گاهی اوقات، او ادعا می کرد که قربانی قصد تجاوز به او را داشته است. در مواقع دیگر، او اعتراف کرد که در تلاش برای سرقت از آنها بوده است. بسته به اینکه با چه کسی صحبت می کرد، داستان او تغییر کرد.

اما اولین قربانی او، ریچارد مالوری، در واقع یک متجاوز به عنف بود. مالوری 51 ساله بود و مدت زندان خود را سال ها قبل به پایان رسانده بود. وقتی در نوامبر 1989 با وورنوس آشنا شد، یک فروشگاه لوازم الکترونیکی در کلیرواتر اداره می کرد. وورنوس چندین بار به او شلیک کرد و قبل از اینکه ماشینش را رها کند او را در جنگل انداخت. او این روند را همچنان ادامه داد و هفت مرد را به قتل رساند.

خیانتی که منجر به دستگیری آیلین وورنوس شد

طولی نکشید که تایریا مور از دوستان و شاید همدستان آیلین وورنوس او را لو داد؛ در روزهای بلافاصله پس از دستگیری، مور به فلوریدا بازگشته بود و در متلی که پلیس برای او اجاره کرده بود، اقامت داشت. در آنجا، او با ورنوس تماس گرفت تا اعتراف بگیرد که علیه او استفاده شود و همین نیز شد.

آیلین وورنوس به اتهام قتل ریچارد مالوری در 16 ژانویه 1992 محاکمه شد و دو هفته بعد محکوم شد. حکم اعدام بود. حدود یک ماه پس از آن، برای سه قتل دیگر که به اعدام محکوم شد. وکلا بارها سعی کردند نوعی بیماری روانی و اختلال در او را به منصه ظهور بگذارند تا حکم‌ را جابه‌جا کنند اما او در مصاحبه‌ای خود را عاقل و سالم خواند و نسبت به انسان‌ها ابراز تنفر کرد. در نهایت سال ۲۰۰۲ اعدام شد.

زن متجاوز 3 - Copy


ت ت
کدخبر: 232394 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها