امام جمعه زنجان خداحافظی کرد

امام جمعه زنجان گفت: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

امام جمعه زنجان خداحافظی کرد

به گزارش منیبان، علی خاتمی در خطبه نماز جمعه زنجان با تبریک آغاز امامت امام زمان (عج) با اشاره به اینکه امامان میراث‌دار اندیشه و فرهنگ ۱۲۴ هزار پیامبر هستند، اظهار کرد: مسلمانان جهان منتظر ظهور حضرت ولی عصر (عج) هستند و وعده داده شده است که با ظهور ایشان جهان پر از عدل و عدالت می‌شود.

امام جمعه زنجان در ادامه با اشاره به اینکه ۲۵ شهریور یکی از روزهای سیاه و تاریک در تقویم کشورمان است، عنوان کرد: رژیم صهیونیستی جنایت‌ها انجام می‌دهد و قتل عام مردم بی‌گناه کار روزانه آنها شده است و حتی حقوق بشر نیز نمی‌تواند کاری کند.

خاتمی اشاره کرد: در سال ۱۹۹۷ میلادی در کشور اردن، در اردوگاه فلسطین نیز کشتار وحشتناکی انجام دادند و جمعه سیاه نامیده شد.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه یکی برکات نظام جمهوری اسلامی ایران برپایی نمازهای جمعه است، ابراز کرد: در گوشه و کنار کشور نماز وحدت و دشمن‌شکن به‌طور باشکوهی برگزار می‌شود و در زنجان نیز این مسئله سالیان سال اجرا می‌شود.

وی اظهار کرد: هر شروعی یک پایان دارد بنده نیز باید از محضر مردم غیور زنجان خداحافظی کنم و این وظیفه را به فردی دیگر تحویل دهم.

منبع: ایسنا


ت ت
کدخبر: 235696 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها