اقدام شرم آور یک زن با همکار باردارش/تحمل رفتن او به مرخصی زایمان را نداشتم

بسیاری از افرا در مواجه شدن با خانم های باردار به این موضوع فکر می‌کنند که چگونه با او رفتار صحیح داشته باشند اما کاری که با این خانم باردار شده واقعا شرم آور است.

اقدام شرم آور یک زن با همکار باردارش/تحمل رفتن او به مرخصی زایمان را نداشتم

به گزارش منیبان؛ اغلب شنیده ایم که اطرافیان، چه دوست و همکار و چه خانواده و نزدیکان در مواجهه با یک خانم باردار سعی در رفتار حمایتگرانه از او دارند اما همیشه اینطور نیست و هستند افرادی که برای حفظ منافع و اجرای نیات خودخواهانه شان، رفتار متفاوت و شاید غیرقابل باوری در مورد این افراد داشته باشند؛ درست مثل آنچه در این بخش خواهید خواند.

خبر عجیب تلاش یک کارمند زن برای مسموم کردن همکار باردارش مثل یک ویروس تمام فضای مجازی را فرا گرفت. در کمال ناباوری یک زن جوان چینی در اقدامی زشت بعد از اطلاع از بارداری همکارش، چندین بار سعی در مسموم کردن آب مصرفی همکار باردارش داشت که این اقدام زشت او توسط همکار دیگری مشاهده و گزارش شد.

این کارمند زن چینی در توضیح اقدام زشت و غیرانسانی اش اینطور گفت که برای جلوگیری از بار کاری بیشتری که قرار بود در دوران مرخصی زایمان همکار باردارش به وی محول شود تلاش کرد با مسمومیت مکرر آب همکارش، بارداری او را خاتمه دهد. در واقع او حاضر بود جنین بیگناه همکارش را تلف کند تا خودش در دوران مرخصی زایمان همکارش مجبور به انجام کار بیشتر نباشد.


ت ت
کدخبر: 232529 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها