کار شیطانی مرد دعا نویس پلید با دختر جوان/ آبنباتی که جنجال به پا کرد!

دختر جوان ساده لوح و بی خبر از همه جا، به حرفهای دعا نویس و فالگیر اعتماد کرد و همین اعتماد پایان تلخی را برایش رقم زد.

کار شیطانی مرد دعا نویس پلید با دختر جوان/ آبنباتی که جنجال به پا کرد!

به گزارش منیبان؛ بارها دیده شده است که دعانویس و رمال هایی که ادعا می کنند از همه چیز مطلع هستند و توانایی تغییر در بسیاری از اتفاقات را دارند، خود عامل اتفاقات تلخی بوده اند که دیگر قابل کنترل و جبران نیستند؛ مثل داستان تلخی که در این بخش میخوانید.

یک دختر 27 ساله برزیلی پس از تجربه علائم مسمومیت مرتبط با یک آب نبات شکلاتی که گفته می شود از یک زن دعا نویس و فالگیر دریافت کرده بود، به طرز غم انگیزی جان خود را از دست داد.

فرناندا سیلوا والوز دا کروز پینتو در 3 آگوست دچار معده درد شدید، استفراغ، خونریزی بینی و ترشح بیش از حد بزاق شد. او سریعاً به بیمارستان سانتا کاسا د میسریکوردیا منتقل شد، اما پزشکان کاری از دستشان برنمی‌آمد و او ساعاتی بعد درگذشت.

طبق اطلاعات اولیه ای که خانواده اش ارائه کرده بودند، فرناندا به آنها گفته بود که از یک فالگیر کولی در مرکز شهر، که به او گفته بود خیلی زود خواهد مرد، یک آب نبات شکلاتی خانگی دریافت کرده است. او همان روز آب نبات را خورد تا به گفته زن دعا نویس، از مرگ نجات پیدا کند، اما سپس خیلی زود بیمار شد و علائم مسمومیت را تجربه کرد.

پس از کالبد شکافی مشخص شد که دختر جوان بر اثر مسمومیت با یک ماده سمی بسیار قوی جان خود را از دست داده است. پس از روشن شدن علت مرگ، حدس خانواده در مورد آب نبات فالگیر به عنوان علت مسمومیت دخترشان دیگر آنقدرها غیرقابل قبول به نظر نمی رسید و ثابت شد که خوردن همین شکلات باعث مرگ دختر بینوا شده است.


ت ت
کدخبر: 232824 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها