صاعقه هم نتوانست این بنده سفارشی خدا را از پای در آورد!+جزئیات

صاعقه شدیدی رخ داد و مرد بینوا هدف برخورد رعد و برق سنگین قرار گرفت. وضعیت بعد از این برخورد، دلیلی شد تا نام او وایرال شود.

صاعقه هم نتوانست این بنده سفارشی خدا را از پای در آورد!+جزئیات

به گزارش منیبان؛ برخورد صاعقه به انسان قطعا اتفاق ساده ای نیست و سالانه چندین نفر جان خود را بر اثر این حادثه دلخراش از دست میدهند اما از آنجا که تا اراده خداوند نباشد، هیچ اتفاقی صورت نمیگیرد، پس میشود که فردی تحت اصابت صاعقه قرار بگیرد اما زنده بماند؛ آن هم نه یکبار بلکه دوبار. ماجرایی که جزئیاتش را در ادامه این بخش خواهید خواند، برای برخی از کابران فضای مجازی بقدری جالب توجه بوده است که نام این مرد نجات یافته از صاعقه را "بنده سفارشی خداوند" گذاشته اند.

یک مرد چینی پس از اصابت دوبار صاعقه در کمتر از پنج دقیقه، در کمال ناباوری و خوش شانسی زنده ماند. احتمال اصابت صاعقه با انسان برای هر یک فرد در طول زندگی اش، حدود 1 در 15300 است که بسیار کمتر از آن چیزی است که به نظر می رسد، اما احتمال دو بار برخورد صاعقه، حتما خیلی کمتر است.

"لیو نان" مرد چینی خوش اقبالی است که در ماه گذشته و حین طوفان رعد و برق در خارج از خانه خود، واقع در استان گوئیژو چین بود که 2 بار مورد برخورد رعد و برق قرار گرفت و بدلیل این برخورد سهمگین هوشیاری خود را از دست داده و روی زمین افتاد اما در نهایت زنده ماند.

او میگوید که پس از دیدن نور سفید عظیمی، احساس تکان سنگینی در خود کرد اما چون گیج و منگ بود نتوانست عکس العملی نشان دهد و خود را به پناهگاهی برساند برای همین دوباره این اتفاق افتاد و صاعقه بار دیگر با او برخورد کرده و چنان ضربه ای به او وارد کرد که بیهوش شد.

این مرد هنگامی که بعد از برخورد صاعقه برای بار دوم به طور معجزه آسایی از خواب بیدار شد، همسر و فرزندانش را دید که از ترس شوکه شده بودند. او می دانست که رعد و برق به او اصابت کرده است و بلافاصله با آمبولانس تماس گرفت و سپس به بیمارستان محلی منتقل شد و پزشکان تایید کردند که او نه یک بار بلکه دو بار مورد اصابت صاعقه قرار گرفته است.

به گفته خودش وقتی به هوش آمد، زنده بودن، برایش باور نکردنی بود اما در کمال حیرت هنوز میتوانست نفس بکشد و فرصت داشت تا از زندگی خود لذت ببرد و یکی از بنده های سفارشی خداوند لقب بگیرد.

طبق گزارشات تنها آسیب وارد شده به او در اثر این برخورد، سوختگی درجه سه در پاها، کمر و باسن است.


ت ت
کدخبر: 232848 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها