مرز خسروی ۲۴ ساعته برای تردد زوار باز است

فرماندار قصرشیرین گفت: مرز خسروی در تمام روزهای سال به صورت ۲۴ ساعته برای تردد زوار باز است.

مرز خسروی ۲۴ ساعته برای تردد زوار باز است

به گزارش منیبان؛ محمد نجفی، فرماندار قصرشیرین گفت: در حال حاضر روزانه بین هزار تا دو هزار نفر از این مرز تردد دارند.

او با اشاره به در پیش بودم ایام ۲۸ و ۳۰ صفر پیش‌بینی کرد طی روز‌های آتی شاهد افزایش تردد زوار از مرز خسروی باشیم و ادامه داد: پیش بینی می شود تردد از این مرز با فرارسیدن مناسبتهای پایان ماه صفر افزایش یابد. 

به گفته فرماندار قصرشیرین، بعد از ایام ماه صفر نیز شاهد تردد بیشتر زوار عراقی از این مرز خواهیم بود که با گذر از خسروی و استان کرمانشاه، عازم آستان مقدس رضوی می‌شوند.

نجفی خاطرنشان کرد: این مرز با توجه به ظرفیت‌ها و امکاناتی که دارد در سایر ایام سال نیز به صورت ۲۴ ساعت آماده تردد زوار است و افراد می‌توانند بدون کوچکترین مشکل و معطلی از این مرز عبور کنند.

فرماندار قصرشیرین از فعالیت ۲۰۰ کاربر گیت در پیک تردد زوار در مرز خسروی یاد کرد و افزود: اگرچه اکنون دیگر به این تعداد گیت نیاز نداریم، اما به هر میزان که تقاضای تردد وجود داشته باشد، گیت‌ها در پایانه مرزی خسروی فعال هستند تا معطلی برای تردد زوار ایجاد نشود.

نجفی اضافه کرد: در کنار ظرفیت‌هایی که مرز خسروی دارد، در شهرستان قصرشیرین نیز امکانات، هتل‌ها، مراکز اقامتی و ... فراوانی برای پذیرایی از زوار عتبات عالیات در همه ایام سال فراهم است.


ت ت
کدخبر: 233360 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها