تولد نوزاد بخت برگشته وسط خوشگذرانی مادر+جزئیات

انتشار تصاویری از نوزاد نارسی که هفته ها زودتر از موعد زایمان، به دنیا آمده بود، او را در وضعیت سختی نشان می‌دهد.

تولد نوزاد بخت برگشته وسط خوشگذرانی مادر+جزئیات

 

به گزارش منیبان؛ تولد نوزاد نارس، خبر تازه ای نیست اما هر بار که این اتفاق می افتد همراه با مسائلی است که برای بسیاری از ما تازگی دارد. این نوزادان کوچک و دوست داشتنی به دلیل مسائل مربوط به رشد ناکافی و تولد زودرس شان مدتها درگیر مسائل دردناکی می شوند و برای رسیدن به زندگی عادی، به نوعی می جنگند، درست مثل نوزاد کوچکی که بخشی از ماجرایش را در این بخش از نمناک میخوانید.

یکی از اخبار داغ این روز ها به دنیا آمدن نوزادی است که به قول مادرش، از یک بسته شکر 1 کیلوگرمی سبک‌تر می باشد، نوزادی که پس از سفر هوایی مادرش و چند ماه زودتر متولد شد.قضیه از این قرار است که یک زن 33 ساله به نام داون وایتار، بعد از این که پزشکان به او اجازه پرواز دادند، به همراه همسرش به پورتو والارتا سفر می کند؛ اما فقط دو روز از تعطیلات می گذرد که داون مجبور می شود نوزاد 900 گرمی اش که اسم او را هوگو گذاشته اند را زودتر از موعد زایمان به دنیا بیاورد.

هوگو که 14 هفته ای زودتر بدنیا آمده است، بعد از تولد به خاطر مشکلات روده و خون به مدت چهار هفته در بیمارستان بستری شده و با دستگاه تنفس مصنوعی نفس می کشد. شاید لازم باشد سه تا چهار ماه دیگر هم در آن جا بماند تا حالش بهتر شود.با این که بیمه مسافرتی این زوج هزینه‌ های درمان را پوشش می ‌دهد، اما داون و همسرش دیوید در تلاش اند تا پول نقد مورد نیاز برای ماندن در کنار فرزند شان را هم تهیه کنند. این زوج بعد از پرداخت تمام صورت‌حساب‌ ها با کمبود پول مواجه شده اند و به دنبال جایی برای اقامت در نزدیکی بیمارستان هستند.هزینه اسکان و صورتحساب های مراقبت های بهداشتی در حدود 10000 پوند است؛ اما آنها تا به حال چیزی کمتر از 5000 پوند جمع‌آوری کرده اند.


ت ت
کدخبر: 233879 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها