تعبیر خواب دیدن شیطان یا ابلیس

دیدن ابلیس در خواب نشانه چیست؟ تعبیر خواب به فرایند معنادهی به رویاهایی که در خواب می بینید، گفته می‌ شود. تعبیر خواب ابلیس را می توانید در ساعد نیوز مطالعه کنید.

تعبیر خواب دیدن شیطان یا ابلیس

 

به گزارش منیبان؛ تعبیر خواب به روایت امام جعفر صادق (ع): دیدار دشمن , فساد و تباهی در دین , شهوت و هوی و هوس نفسانی , دوری از طاعت و بندگی خداوند , از انسان های درستکار دوری کردن , مصرف چیزی حرام .

تعبیر خواب به روایت حضرت دانیال (ع)

دیدن ابلیس به خواب، دلیل بر دشمنی بود بد دین و دروغ و زن فریبنده و بی شرم، که همه را بدی آموزد و شر و فساد. اگر دید که با ابلیس در جنگ و نبرد نبود و او را قهر نمود، دلیل که وی را به خیر صلاح میل بود. اگر بیند که ابلیس را بر وی غلبه بود، دلیل است کمه به راه شر و فساد مایل بود. اگر بیند که ابلیس او را نصیحت می کرد و وی را خوش می آمد، دلیل که او را هم به مال هم به تن مضرت رسد. اگر بیند که ابلیس دست او را بگرفت و به جایى مى‌برد و او گفت که: »لا حول و لا قوة الا بالله العلى العظیم«، دلیل است که به گناه بزرگ مبتلا گردد، و بعد از آن به نصیحت شخصى از آن گناه باز ایستد. اگربیند که ابلیس را بر گردن غل نهاد، دلیل است که اهل دین و صلاح را رسد اگر بیند که ابلیس ضعیف و درمانده بود، دلیل است که علما و مردمان مصلح را قوت رسد.

تعبیر خواب به روایت یوسف نبی (ع)

دیدن شیطان خلال دین باشد .

تعبیر خواب به روایت العنبری

دیدن شیطان در خواب، اقدام به گناه، فریب و نیرنگ، جادوگری، حسودی و جدایی میان زن و شوهر تعبیر میشود. اگر کسی ببیند که شیطان، خودش را روی او انداخت، به ربا خواری مبتلا میشود.

تعبیر خواب به روایت ابراهیم کرمانی

اگر بیند که ابلیس رامطیع شد، دلیل است که به هوای نفس مبتلا گردد. اگر بیند که ابلیس چیزی را عطا داد، اگر آن چیز نیک بود، دلیل است که مال حرام یابد و اگر آن چیز بد بود، دلیل بر فساد دین نماید. اگر بیند که ابلیس شاد و خرم بود، دلیل که کار مردمان به فساد قوی گردد. اگر بیند که ابلیس را خواست که به شمشیر زند و هلاک نماید و بگریخت، دلیل است که ولایتی به دست آورد و عدل و انصاف نماید. اگر بیند که ابلیس بکشت، دلیل که نفس خود را قهر نماید و راه صلاح ورزد.

تعبیر خواب به روایت ابن سیرین

اگر ببینی شیطان به تو متصل شده و تماس گرفته است، یـعـنـی باید از گناه توبه کنی تا دشمنانت تو را شکست ندهند،اگر در خواب ببینی با شیطان جنگ کرده ای و او را شکست داده ای، تعبیرش این است که در دینداری محکم و پایدار هستی.

دیدن ابلیس در خواب ، نشانه روبرو شدن با حوادثی دهشتناک است. برای حفظ ظاهری آبرومندانه از استراتژی خاصی استفاده می کنید.

اگر در خواب شیطان را بکشید ، نشانه آن است که برای یافتن جایگاهی مناسب تر در زندگی ، دوستان بی قید و بند خود را ترک می گویید.

اگر ابلیس در غالب ادیبی به خواب شما بیاید ، نشانه آن است که باید از دوستان چاپلوس و ریاکار دوری کنید.

اگر ابلیس در غالب فردی ثروتمند به خواب شما بیاید ، نشانه آن است که قادر نخواهید شد از نفوذ خود برای ارتقاء مقام دیگران استفاده کنید.

اگر خواب ببینید ابلیس آهنگین و آرام در گوش شما زمزمه می کند ، علامت آن است که در برابر وسوسه های شیطانی تسلیم خواهید شد

اگر کشاورزی در خواب شیطان را ببیند تعبیر خواب وی نشانه بدشانسی و بد اقبالی است همچنین دیدن این رویا برای کشاورزان نشانه این می باشد که محصولات خوبی را نخواهند داشت و حتی دیدن این خواب می تواند نشانه خشکسالی یا سیل باشد.

اگر فردی ورزشکار در خواب شیطان را مشاهده کند نشانه این است که وی به خودش آسیب می رساند و باید در هنگام تمرین و دویدن مراقب خودش باشد زیرا بیننده رویا شدیدا در معرض خطر آسیب می باشد.

اگر زن جوانی در خواب شیطان را ببیند باید بیش از اندازه مراقب باشد تا تسلیم فریب افراد دیگر نشود که اگر تسلیم آن ها شود خسارات و صدمه های زیادی را می بیند.

اگر فردی در خواب ببیند که شیطان در مسیر وی قرار گرفته است بیانگر این می باشد که بیننده رویا به سمت موفقیتی در حال حرکت است.

اگر فردی در خواب ببیند که شیطان وی یا فرد دیگری را که می شناسد تهدید می کند نشانه این می باشد که مصیبت یا تصادفی برای بیننده رویا یا آن فردی که می شناسد رخ می دهد.

تعبیر خواب جنگیدن با شیطان بیانگر چالش درونی بیننده رویا است و چیزی در وی وجود دارد که او را نگران کرده و نمی داند که با آن چگونه به مقابلمه بپردازد.

اگر فردی در خواب شیطان را مجذوب خودش ببیند بیانگر سلامتی و نیک بختی وی است.

اگر فردی در خواب ببیند که از شیطان فرار می کند بیانگر درگیری و کشمش برای بیننده خواب است.

تعبیر دیدن شاخ شیطان در عالم رویا نشانه بدشانی یا تیره بختی برای بیننده رویا می باشد.

اگر فردی در خواب ببیند که خودش شیطان شده است نشانه وسوسه و اغواگری می باشد.

دیدن آثار باستانی در خواب چه تعبیری دارد؟ /  تعبیر خواب آثار باستانیدیدن آثار باستانی در خواب چه تعبیری دارد؟ / تعبیر خواب آثار باستانی


ت ت
کدخبر: 240730 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها