حرکت جنجالی و زیبای پلیس در نجات جان دختر جوان+جزئیات

فرمانده انتظامی ساری از نجات دختری ۱۸ ساله از خودکشی که با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت، خبر داد.

حرکت جنجالی و زیبای پلیس در نجات جان دختر جوان+جزئیات
پیشنهاد ویژه

 

به گزارش منیبان؛ سرهنگ عبداله حسن زاده، فرمانده انتظامی ساری با اعلام خبر نجات دختر جوان از خودکشی، درباره جزئیات این خبر، گفت: حدود ساعت ۳ عصر روز گذشته دختری جوان با بالارفتن بر روی یک پل کابلی در ساری قصد خودکشی داشت.با اقدام این دختر، بلافاصله اکیپی از ماموران یگان امداد و کلانتری۱۴ ساری در محل اعلامی حضور پیدا کردند که خوشبختانه این دختر ۱۸ ساله پس از تلاش‌های صورت گرفته توسط ماموران انتظامی و دعوت به آرامش از اقدام به خودکشی منصرف شد. فرمانده انتظامی شهرستان ساری خاطرنشان کرد: تحقیقات درباره علت این اقدام دختر جوان در حال بررسی است.

سرهنگ حسن زاده، با اشاره به اینکه یاس و ناامیدی، نداشتن اعتماد به نفس در مواجهه با مشکلات زندگی و عدم بهره‌گیری از مشاوره برای حل معضلات روحی ممکن است در نهایت به اقدامات این چنینی ختم شود، یادآور شد: مشاوران پلیس در تمامی مقرهای انتظامی، آماده ارائه هرگونه خدمات روانشناختی به شهروندان برای کمک به رفع مشکلات شخصی و خانوادگی آنان هستند. 

حادثه 24


ت ت
کدخبر: 241811 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها