مرد بی‌آبرو کلیه زنش را دزدید و فروخت!

یک مرد هندی به بهانه اینکه خانواده همسرش برایش جهیزیه تهیه نکرده‌اند، یکی از کلیه‌های این زن را دزدید و در بازار سیاه فروخت.

مرد بی‌آبرو کلیه زنش را دزدید و فروخت!
پیشنهاد ویژه

 

به گزارش منیبان؛ رانجیتا کندو، زنی اهل روستای کودامیتا در ایالت اودیشا هند، با طرح شکایت علیه شوهرش پراسانت کندو، گفت این مرد که به عنوان مهاجر غیرقانونی از بنگلادش به روستای آنها آمده بوده، چهار سال پیش بعد از ازدواج با او یکی از کلیه هایش را دزدید و آن را فروخت.این زن می‌گوید خیلی اتفاقی از این مسئله مطلع شده است. او پس از اینکه برای درد به پزشک مراجعه کرد، در عکس‌برداری با اشعه ایکس فهمید که تنها یک کلیه دارد.

دزدیدن کلیه

وی گفت: شوهرش او را برای عمل جراحی برداشتن سنگ کلیه به بیمارستان برد، اما یکی از کلیه‌هایش را خارج کرد و در بازار سیاه فروخت.این زن پس از جستجوی خریدار متوجه شد که او از یک روستای همسایه است.رنجیتا گفت: شوهرش پراسانت ۱۲ سال پیش با او ازدواج کرد و دو فرزند دارند و هشت ماه پیش از خانه خارج شد و با زن دیگری فرار کرد.خبرگزاری‌های محلی هند گزارش دادند که در زمان «سرقت کلیه زن» این زوج بر سر مسائل مربوط به جهیزیه با هم دعوا می‌کردند و شوهر تصمیم گرفت کلیه رنجیتا را بدزدد و بفروشد تا بدهی‌هایش را بدهد.پلیس شوهر و خواهر شوهرش را به اتهام تبانی برای سرقت کلیه او و فروش آن بدون رضایت او با استفاده از اسناد جعلی دستگیر کرد.


ت ت
کدخبر: 243839 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      • برابر اعلام مسئول روابط عمومی پدافند هوایی، پدافند هوایی در چند نقطه در اطراف تهران و کشور نسبت به تلاش رژیم صهیونیستی…