پیکر یک شهروند مفقود شده دیگر در سیل کرمان پیدا شد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان با بیان اینکه پیکر یکی دیگر از پنج مفقود سیل در شهرستان بافت پیدا شد و تعداد پیکرهای به دست آمده تا این لحظه به سه تن افزاش یافت گفت: تلاش برای یافتن ۲ مفقود احتمالی دیگر این حادثه همچنان ادامه دارد.

پیکر یک شهروند مفقود شده دیگر در سیل کرمان پیدا شد

به گزارش منیبان؛ مجید سعیدی، مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: تاکنون پیکر ۲ مرد و یک زن در مناطق پایین دست بین کیسکان و بالای سد بافت ( ۱۵۶ کیلومتری شرق کرمان) پیدا شده است.

او با بیان اینکه پیکر بی جان نخستین فرد مفقود شده سیل عصر روز گذشته کیسکان بافت در فاصله ۳۰ کیلومتری محل حادثه و ۲ پیکر بعدی در فاصله ۱۵ کیلومتری آن پیدا شده اند تصریح کرد: این سیل بر اساس اظهارات وابستگان افراد مفقود شده پنج نفر مفقودی دارد که جست و جو برای یافتن ۲ فرد دیگر همچنان در جریان است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان به حضور نیروهای امدادی هلال احمر، بسیج، نیروهای مردمی، نیروی انتظامی، فرمانداری و بخشداری ها در عملیات جست و جوی افراد مفقود شده در منطقه کیسکان بافت اشاره کرد و گفت: فعالیت سامانه بارشی در استان کرمان با تندبادهای لحظه‌ای، بارش باران نقطه‌ای و پرحجم بارش تکرگ در مناطق مستعد و خیزش توفان و گرد و خاک همراه است.

سعیدی از مردم خواست به هشدارهای مسئولان توجه جدی و از تردد در مسیل ها خودداری کنند.

او گفت: مردم تا اطلاع بعدی  از صعود به ارتفاعات و نزدیک شدن به حریم رودخانه ها بپرهیزند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کرمان گفت: بیشتر خسارات ناشی از بارش ها و وزش باد در روز گذشته به شکل آبگرفتگی منازل، تخریب باغ ها و مزارع و بیشتر در شهرستان های بافت، بردسیر، شهر راین، زرند و قلعه گنج بوده است.

او تاکید کرد: برآورد خسارت سیلاب روز گذشته توسط کارشناسان در درست بررسی است.

ت ت
کدخبر: 29372 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها