انهدام باند کلاهبرداران 10 میلیاردی

رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 زن و یک مرد با 50 فقره کلاهبرداری خبر داد که با ادعای ضمانت از مال باختگان 10 میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بودند.

انهدام باند کلاهبرداران 10 میلیاردی

به گزارش منیبان؛ سرهنگ کارآگاه سعید دالوند، رئیس پایگاه یکم پلیس آگاهی تهران بزرگ گفت: اردیبهشت ماه کارآگاهان پایگاه یکم پلیس آگای مطلع شدند که فردی با دریافت وجوهی از خانواده متهمان با ارائه مدارک جعلی در دادسراها ضامن متهمین می شود که بررسی موضوع در دستور کار قرار گرفت.

او به شناسایی هویت واقعی متهم که راننده یک دستگاه  خودروی تاکسی بود، اشاره کرد و گفت: پس از هماهنگی های قضائی متهم در حالی که مشغول ضمانت متهمی در دادسرا بود، دستگیر و برای تحقیقات پلیسی به پایگاه یکم این پلیس انتقال یافت.

رئیس پایگاه یکم با بیان اینکه در عملیات دیگر پلیسی 2 همدست متهم که 2 خانم بودند در مخفیگاهشان در محدوده سعادت آباد  دستگیر شدند، افزود: در بازرسی از مخفیگاه متهمان بیش از 70 برگ جعلی مربوط به سازمان ها و نهادهای مختلف کشف شد.

این مقام انتظامی ابراز داشت: تا کنون متهمان به 50 فقره کلاهبرداری با ادعای ضمانت دریافت وام و آزادی متهمان اعتراف  و کارشناسان ارزش ریالی اموال کلاهبرداری شده را 10 میلیارد ریال اعلام کرده اند.


ت ت
کدخبر: 32258 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها