تعداد دقیق کل فوتی های کرونایی استان کرمانشاه تا 26 مرداد 1400

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته هفت نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در این استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۶۳ نفر رسیده است.

تعداد دقیق کل فوتی های کرونایی استان کرمانشاه تا 26 مرداد 1400

به گزارش منیبان؛ رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته هفت نفر دیگر بر اثر ابتلای قطعی به کرونا در این استان فوت کردند، گفت: مجموع جان‌باختگان از ابتدای شیوع کرونا تاکنون به ۲ هزار و ۶۳ نفر رسیده است.

«مهدی محمدی» اظهار کرد: تعداد فوتی های کرونایی امروز نسبت به روز گذشته یک نفر بیشتر است.

وی افزود: هم‌اکنون یک هزار و ۱۳۷ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بیمارستان‌های این استان بستری هستند که تعدادشان نسبت به روز گذشته ۴۱ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه اضافه کرد: از این تعداد ۱۷۶ بیمار در بخش مراقبت های ویژه بستری شده و ۲۷ بیمار هم اینتوبه (لوله‌گذاری داخل نای) هستند.

وی یادآور شد: در شبانه‌ روز گذشته ۶۰۲ نفر شامل ۱۲۳ بیمار مثبت بستری و ۴۷۹ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز قبل ۷۳ نفر بیشتر است.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه ادامه داد: در ۲۴ ساعت گذشته ۳۳۸ نفر در مراکز درمانی این استان به دلیل ابتلا به کرونا بستری و ۲۵۲ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، براساس رنگ‌بندی جدید وضعیت ۱۰ شهرستان استان را از ۱۶ مرداد قرمز، یک شهرستان نارنجی و سه شهرستان را زرد اعلام کرد.

 


ت ت
کدخبر: 33798 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها