آیا رمدسیویر تاثیر دارد؟

عابدینی گفت: رمدسیویر برای بیماران خیلی شدید فایده ندارد، این دارو فقط برای بیماران بستری موقت کارایی دارد که باید بجا تجویز شود.

آیا رمدسیویر تاثیر دارد؟

به گزارش منیبان،عاطفه عابدینی دبیر کمیته علمی کشوری کرونا ویروس در برنامه زنده شبکه خبر اظهار کرد: افرادی که همزمان عضو برنامه های تولید واکسن‌های داخلی و عضو کمیته علمی کشوری کووید ۱۹ بودند باید حذف می‌شدند.

دبیر کمیته علمی کرونا افزود: به روز کردن و استاندارد کردن درمان بیماری کووید ۱۹  که دائما آگاهی افراد را نسبت به پیشگیری و درمان بیشتر می کند حائز اهمیت است، اما با جهش های متوالی این بیماری نوپدیدی گاها به دانسته های انسان ها اضافه و گاها حذف می شود و می توان گفت این بیماری قصد دارد آگاهی ها را نسبت به خود تغییر دهد.

او در ادامه بیان کرد: داروی فاویپیراویر داروی آسیای شرقی است و در همان کشورها مورد استفاده قرار می گیرد، اما در حال حاضر در ۶ یا ۷ دستورالعمل درمانی دنیا وجود دارد، مصرف این دارو در افراد مهم است، همچنین باید گفت داروی رمدسیویر تاثیر دارد، اما بایستی بجا تجویز شود.

عابدینی گفت: رمدسیویر برای درمان بیماران خفیف و یا خیلی شدید به درد نمی‎خورد، این دارو فقط برای افرادی است که بستری موقت هستند و نیاز به اکسیژن مکمل دارند، اما حالشان خیلی بد نیست.


ت ت
کدخبر: 34121 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها