واژگونی هولناک کامیون در میدان هفت تیر تهران

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ از واژگونی کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه در میدان هفت تیر آن خبر داد .

واژگونی هولناک کامیون در میدان هفت تیر تهران

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: ساعت 02:00بامداد در محدوده میدان هفت تیر یک دستگاه کامیون حامل بار  واژگون می شود .

او در خصوص علت واژگونی کامیون افزود : این کامیون به علت عدم توانایی راننده در کنترل وسیله نقلیه پس از برخورد با جداول به پهلوی چپ واژگون می شود.

این مقام انتظامی ابراز کرد: بلافاصله پس از این حادثه تیمی از کارشناسان پلیس راهور تهران بزرگ در محل حاضر شد و ضمن ایمن سازی محل حادثه به بررسی علل و عوامل این تصادف پرداخت .

رئیس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت : با تلاش های عوامل راهور در محل حادثه و بیرون آوردن راننده کامیون از فضای محبوس شده، نسبت به جابجایی این کامیون اقدام شد و جرثقیل سنگین پلیس راهور تهران بزرگ این خودرو  را به گوشه راه انتقال داد.

او از رانندگان خواست حین خلوتی معابر و بزرگراه ها ، از سبقت و سرعت جدا خوددرای نمایند و همیشه با سرعت مطمئنه و مجاز حرکت نموده تا شاهد بروز این حوادث در سطح شهر نباشیم .


ت ت
کدخبر: 35408 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها