پیدا شدن 70 میخ و سوزن در پاهای این زن بیچاره!+ عکس

پاهای زن جوان حدود 5 سال است که به وضعیت دردناک عجیبی درآمده است ، اسکن ها نشان داد که ساق پای او پراست از سوزن و میخ های ریز.

پیدا شدن 70 میخ و سوزن در پاهای این زن بیچاره!+ عکس

به گزارش منیبان؛ زنی که ادعا می کند مدام از پوست پایش سوزن سرنگ و خیاطی خارج می شود پزشکان را متعجب ساخته ؛ پزشکانی که در یک مرحله 70 عدد سوزت از بدن این زن خارج کردند.

"آنوسویا دوی" 35 ساله اهل یکی از روستاهای شمال هندوستان ادعا می کند که حدود 5 سال است سوزن های ریز و درشت از پاهای او خارج می شود ، ادعایی که پزشکان ریشه ی آن را مشکل خود این زن می دانند و می گویند که او مبتلا به نوعی اختلال است و خود این سوزن ها را وارد بدنش می کند و سپس از بدن او خارج می شوند در حالیکه زن جوان مطمئن است که چنین اتفاقی نیافتاده و او هرگز سوزنی به خود نزده است.

خود او اصرار دارد که هرگز به خودش آسیب نرسانده است و می گوید:سوزنها به خودی خود همراه با درد زیادی از ساق پاهایم خارج می شوند، ولی تحمل این درد دیگر برایم مقدور نیست و می خواهم بیماری ام درمان شود.  

پاهای-زن

او که به واسطه ی این مشکل درد بسیاری را تحمل می کند در ادامه گفت :راه رفتن و نشستن برای من بسیار سخت است چرا که گاهی از شدت درد پاهایم نمیتوانم هیچ حرکتی انجام دهم ؛ حدود 5 سال پیش برای اولین بار متوجه این مشکل شدم و دیدم که میخ و سوزن از پایم بیرون آمد .

پزشک جراح "ناراش" در این رابطه گفت :ما تمام بدن این بیمار را اسکن کرده ایم و تنها بخشی که سوزن های ریز در ان دیده شدند پاها بود و اعضای دیگر بدن هیچ اثری از این مشکل در خود نداشت.


ت ت
کدخبر: 37308 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها