افزایش نسبی دما در برخی نقاط کشور

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

افزایش نسبی دما در برخی نقاط کشور

به گزارش منیبان؛ صادق ضیائیان، کارشناس هواشناسی، با بیان اینکه امشب در استان‌های گیلان و مازندران ابرناکی و بارش پراکنده پیش بینی می‌شود گفت: همچنین در غرب هرمزگان افزایش ابر، گاهی بارش پراکنده و وزش باد شدید انتظار می‌رود.

او ادامه داد: روز یکشنبه در اردبیل، گیلان و مازندران و دوشنبه در شمال شرق آذربایجان شرقی، اردبیل، گیلان، مازندران و گلستان بارش پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

کارشناس هواشناسی با بیان اینکه روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه بارش پراکنده در سواحل دریای خزر رخ خواهد داد، افزود: از امشب تا اواسط هفته در سواحل شمالی، شمال شرق کشور و دامنه‌های جنوبی البرز افزایش نسبی دما پیش بینی می شود.

ضیائیان یاد آور شد: طی امشب و روز یکشنبه وزش باد شدید در شرق کشور به ویژه شرق خراسان جنوبی و شمال سیستان و بلوچستان تداوم خواهد داشت.

او درباره آب و هوای استان تهران هم گفت: آسمان تهران فردا صاف در اواسط روز همراه با وزش باد است . بیشترین دمای تهران به ۳۴ درجه و کمترین آن به ۲۴ درجه می رسد.


ت ت
کدخبر: 37803 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها