صدور مجوز تردد به شهرهای زرد و آبی فقط برای امور ضروری

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج گفت: با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان هم گفت: اجرای حکم مأموریت اداری سازمان‌ها نیاز به اخذ مجوز از فرمانداری ندارد.

صدور مجوز تردد به شهرهای زرد و آبی فقط برای امور ضروری

به گزارش منیبان؛ غفور قاسم پور، معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج ضمن تبریک فرا رسیدن روز ملی سینما، با اشاره به نقش مراکز فرهنگی و هنری در توسعه فرهنگ و ارتقاء سطح اجتماعی گفت: در طول سال‌های اخیر به موازات توسعه شهری، تناسبی بین نیازهای جمعیتی و زیر ساخت‌های فرهنگی به ویژه در کلانشهر با جمعیت دو میلیونی اندیشیده نشده است و امروز زمان آن فرا رسیده تا طبق تأکیدات مقام معظم رهبری مبنی بر توجه ویژه به مقوله فرهنگ در جامعه، اهتمام وافری در این زمینه صورت پذیرد.

قاسمپور گفت: پای بست مناطق کم برخوردار کرج را باید با سنگ بنای فرهنگ بنا نهاد تا ساکنان این مناطق از حصار بسیاری آسیب‌ها رهایی بخشیده شوند.

او افزود: به نظر می‎‌رسد علاوه بر تلاشی که برای ایجاد پیاده روها و سنگ فرش نمودن دالان‌ها و کوچه و پس کوچه‌های این مناطق صورت می‌گیرد، نیاز مبرمی برای احداث و راه اندازی پردیس فرهنگی در بام کرج وجود دارد.

معاون استاندار با تأکید بر ضرورت فعال شدن شورای اجتماعی شهرستان کرج بیان کرد:  کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای شهر کرج نیز باید برای رسیدگی به امور اجتماعی و فرهنگی مناطق کم برخوردار کرج بسته ویژه ای طراحی و اجرایی نماید.

دستگاه‌ها برای اجرای ماموریت نیاز به مجوز فرمانداری ندارند

معاون استاندار و فرماندار ویژه شهرستان کرج در ادامه با اشاره به وضعیت کرونایی شهرستان هم گفت: اجرای حکم مأموریت اداری سازمان‌ها نیاز به اخذ مجوز از فرمانداری ندارد.

قاسم پور با اعلام این خبر افزود: طبق مصوبه هشتاد و دومین جلسه ستاد ملی کرونا، صدور مجوز بین شهری، از شهر قرمز و نارنجی به شهرهای آبی و زرد تنها برای مشاغل ضروری صادر خواهد شد.

او افزود: ماموریت‌های اداری که توسط ادارات، وزارت خانه‌ها، سازمان‌ها صادر می‌شود نیز نیازی به مجوز فرمانداری ندارد و سازمان اداری می‌تواند با همان حکم ماموریت، تردد داشته باشد.


ت ت
کدخبر: 37862 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها