دستگیری سوداگر مرگ در مرکز پایتخت

جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ از دستگیری یک قاچاقچی سابقه دار در محله خلیج فارس تهران و کشف 7کیلو و 950گرم تریاک خبر داد.

دستگیری سوداگر مرگ در مرکز پایتخت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ حسین باباپور، جانشین پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ در تشریح جزییات این خبر به خبرنگار ما گفت: در پی ارجاع چندین فقره شکایات و گزارشات مردمی مبنی بر فعالیت مجرمانه یکی از فروشندگان مواد مخدر در منطقه خلیج فارس تهران به هویت "احسان" پرونده ای در این رابطه تشکیل و تیمی از ماموران پایگاه پنجم این پلیس رسیدگی به موضوع را به عهده گرفتند.

او در ادامه افزود: به دنبال این موضوع با رصد دقیق فعالیت مجرمانه ی متهم مشخص شد نامبرده با مراجعه به مرزهای شرقی کشور مقادیر قابل توجه ای مواد مخدر را تهیه و پس از انتقال به مخفیگاه خود در محله خلیج فارس اقدام به توزیع و خرده فروشی آن می نماید.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران با بکارگیری شیوه های نوین پلیسی موفق به شناسایی مخفیگاه متهم شدند، بیان کرد: پس از هماهنگی با مقام قضایی ماموران در یک عملیات غافلگیرانه پلیسی ضمن رعایت کلیه موازین شرعی و قانونی به مخفیگاه متهم ورود کرده و در بازرسی از محل موفق به کشف 7کیلو و 950 گرم تریاک به همراه آلات و ادوات مصرف و فروش مواد مخدر شدند.

جانشین پلیس مبارزه با مواد مخدر تهران بزرگ در پایان خاطرنشان کرد: متهم پس از دستگیری به مقر پلیس منتقل و ضمن انجام تحقیقات تکمیلی جهت سیر مراحل قانونی به مقام قضائی ارجاع شد.


ت ت
کدخبر: 4025 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها