این استان‌ها منتظر سرما و باران باشند!

کارشناس هواشناسی گفت: از امشب تا اوایل هفته آینده در استان‌های ساحلی دریای خزر، اردبیل و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

این استان‌ها منتظر سرما و باران باشند!

به گزارش منیبان؛ صادق ضیائیان کارشناس هواشناسی، با بیان این‌که امشب در اکثر مناطق کشور آسمان صاف و جوی پایدار حاکم است گفت: تنها در ارتفاعات استان‌های گیلان ،مازندران و اردبیل رشد ابر و بارش پراکنده باران رخ خواهد داد.

او بیان کرد: روز جمعه در برخی نقاط استان‌های گیلان ،مازندران، اردبیل، شمال آذربایجان غربی، آذربایجان شرقی و ارتفاعات البرز افزایش ابر، بارش پراکنده گاهی همراه با وزش باد پیش‌بینی می‌شود.

ضیائیان توضیح داد: تا روز شنبه در برخی نقاط استان‌های واقع در سواحل دریای خزر ، اردبیل و ارتفاعات البرز مرکزی بارش پراکنده رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی یادآور شد: یکشنبه و دوشنبه در غالب مناطق کشور آسمانی صاف و جوی پایدار حاکم است و از بعدازظهر روز دوشنبه در برخی نقاط شمال و شمال غرب کشور رشد ابر بارش پراکنده گاهی رعدوبرق و وزش باد رخ خواهد داد.

کارشناس هواشناسی با بیان این‌که طی روز جمعه و شنبه برای نوار شرقی کشور به‌ویژه در منطقه زابل و روز دوشنبه برای نواحی غربی و جنوب غرب کشور وزش باد شدید پیش‌بینی می‌شود گفت: در مناطق مستعد وزش باد گاهی همراه با خیزش گردوخاک خواهد بود.

ضیائیان اظهار کرد: همچنین از امشب بتدریج تا اوایل هفته آینده با نفوذ جریانات شمالی، در استان‌های ساحلی دریای خزر ، اردبیل و شمال شرق کشور کاهش نسبی دما انتظار می‌رود.

او درباره آب‌وهوای استان تهران هم گفت: فردا آسمان تهران صاف گاهی همراه با وزش باد است .بیش‌ترین دمای پایتخت به ۲۶ درجه و کمترین آن به ۱۶ درجه می رسد.

ت ت
کدخبر: 43860 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها