بدشانس‌ترین و عجیب‌ترین دزد در جنوب ایران بازداشت شد!+ عکس جنجالی

مرد میانسالی که به قصد سرقت وارد یک واحد مسکونی در یکی از شهرهای جنوبی ایران شده بود، حین دزدی به خواب رفت و توسط ماموران نیروی انتظامی بیدار و دستگیر شد.

بدشانس‌ترین و عجیب‌ترین دزد در جنوب ایران بازداشت شد!+ عکس جنجالی

به گزارش منیبان، یکی از شاهدان این ماجرا در گفت‌وگو با خبرنگار منیبان گفت: صبح امروز و پس از بیدار شدن ساکنان منزل از خواب صبحگاهی، مرد میانسالی روی قسمت سایه‌بان به خواب رفته بود و همه اهالی خانه از این صحنه متعجب شدند.

وی ادامه داد: در مورد این شخص که به خواب عمیقی هم فرو رفته بود از سوی اهالی منزل و شاهدانی که در کوچه حاضر بودند شد، گمانه‌ زنی‌های زیادی از جمله به قتل رسیدن این فرد و انداختن جسد وی روی سایه‌بان تا بیهوش شدن و... همین گمانه‌ زنی‌ها موجب نگرانی افراد حاضر در منزل شد و سعی در بیدار کردن فرد داشتند، اما خواب آقای دزد بسیار عمیق بود و قصد بیدار شدن نداشت.

 

WhatsApp Image 2021-11-01 at 15.36.16

او در ادامه افزود: بعد از چند دقیقه این موضوع به پلیس اطلاع داده شد و ماموران نیروی انتظامی در صحنه حاضر شدند و اقدام به بیدار کردن فرد به خواب رفته کردند. این دزد پس از دیدن ماموران جا خورد و سراسیمه پس از پایین آمدن از روی سایه‌بان و پریدن داخل یکی از کوچه‌های کناری خانه، اقدام به فرار کرد که پس چند ثانیه توسط ماموران نیروی انتظامی دستگیر شد و به کلانتری انتقال داده شد.

این شاهد در پایان یادآورد شد: در همان زمان بیدار شدن مشخص شد آقای دزد به قصد سرقت نیمه شب وارد خانه شده است، اما در حین دزدی خوابش برده و نتوانسته به کار خود برسد!


ت ت
کدخبر: 46707 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها