پرواز خودرو سمند در اتوبان بسیج

معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ از بریدن سیبک و فرمان یکدستگاه سواری سمند در محدوده اتوبان بسیج و ایجاد ترافیک سنگین پشت سر این وسیله خبر داد.

پرواز خودرو سمند در اتوبان بسیج

به گزارش منیبان؛ سرهنگ سعید اکبری، معاون ترافیکی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: صبح امروز در  محدوده شمال به جنوب اتوبان بسیج پایین تر از ائمه اطهار فرمان یکدستگاه سواری سمند  در حال حرکت  به اصطلاح می بُرد .

او گفت: پس از این اتفاق  راننده سمند با تجربه و مهارتی که داشته سعی در کنترل وسیله نقلیه خود می کند و موفق می شود از برخورد با دیگر خودروها اجتناب ورزد و می تواند  خودوری خود را به خوبی به کنار راه منتقل نماید و به کسی آسیبی نرساند .

اکبری ادامه داد: توقف  و نقص فنی و توقف این سواری لحظاتی، باعث کندی حرکت و ایجاد ترافیک و تغیر مسیرهای ناگهانی  در این محدوده شد.

او افزود: بلافاصله عوامل منطقه 14 پلیس راهور تهران بزرگ در محل حضور یافتند و با هماهنگی های بعمل آمده و آمدن جرثقیل این سواری به کناری کشیده شد و ترافیک به حال عادی بازگشت.

اکبری، از رانندگان خواست قبل از حرکت نسبت به رفع نقص و خرابز های خودروی خود اقدام نمایند و تعمیر و نگهداری خودروی خود را به بعد موکول ننمایند و در صورت بروز خرابی در وسیله نقلیه خودرو را به کنار راه منتقل کرده و حتما از علایم هشداری جهت اطلاع دیگر رانندگان استفاده نمایند.


ت ت
کدخبر: 5313 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها