آگهی عجیب ازدواج با شرطی سخت برای دختران!+عکس

شرط متفاوت مرد جوان در آگهی ازدواج و همسریابی توجه دختران را به خود جلب کرد ، شرطی که احتمالا هیچ دختری در دنیای امروزی نمی تواند به راحتی آن را بپذیرد.

آگهی عجیب ازدواج با شرطی سخت برای دختران!+عکس

به گزارش منیبان؛ مرد بنگالی با انتشار آگهی در نوع خود متفاوت و جالب همسریابی درخواست ازدواجش با زنی که اعتیاد به شبکه های اجتماعی نداشته باشد را مطرح کرد و گفت در جستجوی همسری است که هیچ وابستگی به فضای مجازی نداشته باشد ؛ او باور دارد که این یکی از دردناک ترین شرط های ازدواج برای دختران امروزی است.

یکی از کارمندان دولتی بنگال با اعلام شرایطی متفاوت ملاک های خود را برای انتخاب همسر در آگهی مطرح کرد ، این مرد جوان همسری می خواهد با سنی بین 18 تا 22 سال ، مدرک تحصیلی بالاتر از مقطع متوسطه . ولی این موارد تنها شرط او نیست بلکه مهم ترین شرط ازدواج و انتخاب همسر آینده برای او نبود وابستگی به شبکه های اجتماعی است و گفته است که نمی خواهد همسرش به فیس بوک و واتس آپ اعتیاد داشته باشد.

یکی از کارشناسان این آگهی ها از این شرط بسیار استقبال کرده است و با پرداختن به مشکلاتی که بر اثر وابستگی شدید زوجین به شبکه های اجتماعی ایجاد می شود به مردان جوان دیگر هم پیشنهاد کرد تا چنین شرطی برای ازدواج با همسر آینده خود داشته باشند.

آمار نشان داده است که میزان خشم ، جنجال و افسردگی در زندگی مشترکی که در آن همسران بیش از اندازه خود را درگیر فضای مجازی می کنند بسیار بیشتر و شدیدتر است. نه تنها این داماد جوان آینده بلکه بسیاری از مردان چنین خواسته ای از همسران آینده خود دارند.

ت ت
کدخبر: 67077 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها
      دیگر رسانه ها