دستگیری شیاطینی که به زنان ایرانی رحم نکردند!

فرمانده انتظامی شهرستان ری از دستگیری ۲ جوان اتباع کشور همسایه که با تهدید سلاح سرد طلا وگوشی بانوان را در باقر شهر سرقت می‌کردند خبر داد.

دستگیری شیاطینی که به زنان ایرانی رحم نکردند!

به گزارش منیبان؛ سرهنگ"دوستعلی جلیلیان" درتشریح این خبر گفت: در پی وقوع چند فقره سرقت زورگیری توسط ۲ جوان با یک دستگاه موتور سیکلت که با تهدید سلاح سرد طلا وگوشی تلفن همراه بانوان را سرقت کرده بودند، شناسایی و دستگیری سارقان در دستور کار ماموران کلانتری باقر شهر قرار گرفت.

او افزود: تیم عملیاتی کلانتری ۱۷۵ باقر شهر با رصد‌های میدانی، تحقیقات تخصصی و استفاده از تجهیزات خاص پلیسی موفق به شناسایی هویت و محل حضور یکی از سارقان شدند.

سرهنگ جلیلیان با اشاره به اینکه هماهنگی‌های قضائی در این خصوص انجام پذیرفت اعلام داشت: تیم عملیاتی کلانتری باقر شهر طی یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه متهم را در مخفیگاهش دستگیر و برای بررسی بیشتر به کلانتری باقر شهر منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اعلام اینکه متهم در تحقیقات انجام شده مشخصات و آدرس مخفیگاه همدستش را به ماموران اعلام کرد، ابراز داشت: تیم عملیاتی کلانتری باقر شهر با هماهنگی‌های قضائی متهم دیگر را نیز در مخفیگاهش دستگیر و در بازدید از محل یک دستگاه تلفن همراه مسروقه کشف و موتور سیکلتی که به وسیله آن سرقت‌ها را انجام می‌دادند نیز توقیف کردند.


ت ت
کدخبر: 67286 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها