بدون زحمت لاغر شوید!

روزنامه انگلیسی The Sun راه‌های بدون زحمتی را برای کاهش وزن بدون گرفتن رژیم و کالری شماری، ارائه کرده است.

بدون زحمت لاغر شوید!

به گزارش منیبان؛ بسیاری از ما دست به کارهای خطرناکی می‌زنیم تا اضافه وزن خود را کم کنیم. غافل از اینکه تنها چند راهکار ساده موجب کاهش وزن ما می‌شود.

استفاده از آینه

طبق نتایج مطالعات، مردم اگر در اتاق آینه‌دار غذا بخورند، سالادهای میوه را به کیک‌های شکلاتی ترجیح می‌دهند و به‌اندازه یک‌سوم کمتر غذا می‌خورند و حین غذا خوردن مراقب خود هستند.

شکلات بسته‌بندی را انتخاب کنید

در تحقیقی از دوستداران شیرینی‌جات خواسته شد که شیرینی‌های بسته‌بندی شده را ترجیح دهند. طبق داده‌ها، کسانی که شیرینی دوست دارند، اگر این شیرینی‌جات در سلفون پیچیده شوند، به‌اندازه کمتری آن‌ها را می‌خورند.

بشقاب کوچک را فراموش نکنید

نکته مفید دیگر برای کسانی که می‌خواهند وزن کم کنند این است که فقط از بشقاب‌های کوچک غذا بخورند. فرض بر این است که از این طریق می‌توانید مغز خود را فریب دهید تا فکر کند در بشقاب غذای زیادی وجود دارد، چون همین اندازه غذا در یک بشقاب بزرگ‌تر کمتر به نظر می‌رسد.

به وعده‌های غذا توجه کنید

به افراد توصیه می‌شود که برای صبحانه به‌جای غلات و ساندویچ، تخم‌مرغ بخورند، ناهار را با سوپ‌های خوشمزه اما نه سنگین شروع کنند، نوشیدنی‌های رژیمی گازدار را کنار بگذارند، بیشتر بخوابند و مهم‌تر از همه، در دمای بالاتر از ۲۰ درجه غذا نخورند.

با حواس جمع غذا بخورید

هیچوقت نباید ایستاده غذا خورد. همچنین از تماشای تلویزیون و خواندن شبکه‌های اجتماعی هنگام غذا خوردن بپرهیزید. روشن کردن موسیقی آرامش‌بخش از پرخوری جلوگیری می‌کند. دانشمندان ثابت کرده‌اند که مردم با همراهی این نوع موسیقی ۵۴ درصد کمتر غذا می‌خورند.


ت ت
کدخبر: 71832 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها