اقدام خطرناک راننده کامیون در لاین سرعت

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور از خرابی یک دستگاه کامیونت خاور که عامل بروز ترافیک سنگین در مسیر اتوبان امام علی(ع) خبر داد.

اقدام خطرناک راننده کامیون در لاین سرعت

به گزارش منیبان؛ سرهنگ مجید رنجبر، رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور گفت: ساعت 05:10 صبح امروز یک دستگاه کامیونت خاور در مسیر اتوبان امام علی ( ع ) دچار نقص فنی و خرابی می شود.

او عنوان کرد: راننده این کامیونت پس از این خرابی بدون هیچ گونه اقدامی از قبیل استفاده از مثلث شبرنگ برای اطلاع به دیگر رانندگان، به منظور بازدید از نقص فنی بوجود آمده به زیر سطح محل چرخ ها رفته و چند دقیقه ای را صرف  نگاه کردن به محل آسیب دیده وسیله خود می کند.

رئیس مرکز کنترل ترافیک هوشمند پلیس راهور تهران ادامه داد: عدم استفاده از علائم هشدار دهنده آن هم در لاین سرعت احتمال بروز حوادث خطرناکی را متصور است.

این مقام انتظامی ابراز کرد: توقف این وسیله سبب بروز ترافیک سنگینی در این محور گردید و برای مدتی رانندگان عبوری را در ترافیک سنگینی قرار داد.

رنجبر گفت: با حضور به موقه عوامل منطقه 25 پلیس راهور تهران بزرگ در محل و ایمن سازی محدوده و آموزش به راننده ، این کامیونت به وسیله جرثقیل به محل ایمن منتقل شد و جریان ترافیک به حالت عادی خود بازگشت .

او از رانندگان وسایل نقلیه سنگین و اتوبوس‌ها و وسایل نقلیه  باربری  خواست ، همواره از سلامت فنی وسیله نقلیه خود اطمینان حاصل نمایند و در صورت احساس هرگونه تغییری در سیستم فنی وسیله نقلیه‌شان در اسرع وقت به مراکز مجاز تعمیرات و نمایندگی‌های خودرو مراجعه نمایند تا عیب یابی انجام شود و در جهت رفع آن اقدام نمایند. همچنین رعایت نکات فنی و بازدیدهای فنی مستمر و متداوم از وسیله نقلیه امری است بسیار حیاتی و مهم که رانندگان گرامی باید به این نکات توجه ویژه کنند.


ت ت
کدخبر: 8119 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها