اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در محورهای شمال

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: بحث اعمال محدودیت‌های ترافیکی طی روزهای پایانی هفته جاری در دستور کار قرار دارد که اعمال محدودیت یک‌طرفه براساس تصمیم پلیس خواهد بود.

اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته‌ای در محورهای شمال

به گزارش منیبان؛ محسن هاشمی رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران گفت: درحال حاضر تردد تمامی خودروها از محورهای کندوان، سوادکوه و کیاسر به‌صورت عادی و در محور هراز به‌صورت مقطعی سنگین گزارش شده است.

او با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترافیکی پایان هفته در محورهای شمال، اظهار کرد: باتوجه به پیش‌بینی افزایش ورودی‌ها، بحث اعمال محدودیت طی روزهای پایانی هفته در دستور کار قرار می‌گیرد.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با اعلم اینکه تردد تمامی تریلی کماکان از محور هراز ممنوع است، اضافه کرد: تردد تمامی کامیون و کامیونت به‌جز حاملان موادسوختی و فاسدسدنی از ساعت ۱۲ تا ۲۴ روز چهارشنبه و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای پنج‌شنبه ۲۲و جمعه ۲۳ اردیبهشت ماه از محور هراز ممنوع است.

هاشمی اضافه کرد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۲ روز جمعه از رودهن به آمل ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۶ تا ۲۲ روزهای اعلام شده از آب اسک به رودهن به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

او به ممنوع بودن تردد تمامی تریلی، کامیون و کامیونت از محور کندوان اشاره کرد و یادآور شد: تردد تمامی وسایل نقلیه از ساعت ۱۵ تا ۲۴ روز جمعه از کرج به مرزن‌آباد ممنوع بوده و با اعلام ماموران پلیس راه در محل تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۸ تا ۲۴ همان روز از مرزن‌آباد به سمت کرج به‌صورت یک‌طرفه خواهد بود.

رئیس مرکز مدیریت راه‌های اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای مازندران با بیان اینکه اعمال این محدودیت‌ها براساس تصمیم پلیس و وضعیت جاده‌های استان خواهد بود، گفت: رانندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات از آخرین وضعیت راه‌ها به لحاظ جوی و ترافیکی و همچنین انسدادها یا محدودیت‌های احتمالی تردد و شرایط جوی به سایت و نرم‌افزار تلفن همراه ۱۴۱ مراجعه کرده و یا با تلفن گویای ۱۴۱ تماس بگیرند.


ت ت
کدخبر: 82694 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها