قتل دلخراش مادر و فرزندانش

خانواده ای در خاش سحرگاه امروز توسط یک مرد شیطانی قتل عام شدند.

قتل دلخراش مادر و فرزندانش

به گزارش منیبان؛ اخبار حوادث در مورد قتل زیاد پیش می آید. در اخبار حوادث نشر اخبار مربوط به قتل و خون ریزی ضروری است. دستگیری قاتلین به خصوص قاتلین زنجره ای در انتشار اخبار حوادث می تواند بازدید زیادی داشته باشد. هدف از نشر این گونه حوادث در اخبار حوادث، آگاه سازی مردم برای جلوگیری از اتفاق دوباره اینگونه حوادث می شود.

حبیب رازدار فرمانده انتظامی شهرستان خاش گفت: در پی اعلام وقوع قتل اعضای خانواده ای در یکی از مجتمع های مسکونی شهرستان خاش به مرکز فوریت های پلیسی 110، بلافاصله ماموران کلانتری 12و پلیس آگاهی به محل اعزام شدند.

او افزود: با حضور ماموران در محل حادثه مشخص شد سه نفر از اعضای یک خانواده (مادر 48 ساله دختر 17 ساله و پسر 12 ساله ) حوالی ساعت پنج صبح امروز با استفاده از اسلحه سرد توسط فرد یا افراد جنایتکار به قتل رسیده‌اند.

این مقام انتظامی افزود: با حضور فرمانده انتظامی شهرستان در معیت مامورین تحت امر در محل حادثه،  اقدامات لازم در صحنه برای بررسی انگیزه و شناسایی و دستگیری قاتل یا قاتلان این فاجعه هولناک به صورت ویژه آغاز شده است و نتیجه آن در تعاقب به اطلاع عموم شهروندان خواهد رسید.


ت ت
کدخبر: 87626 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها