شرایط فروش دیگنیتی پرایم با قیمت قطعی اعلام شد – اردیبهشت ۱۴۰۰

شرایط فروش با قیمت قطعی خودرو دیگنیتی پرایم به صورت اینترنتی از روز دوشنبه مورخ ۱۴۰۰/۰۲/۲۷ ساعت ۱۰ صبح لغایت ساعت ۱۶ همان روز آغاز خواهد شد.

شرایط فروش دیگنیتی پرایم با قیمت قطعی اعلام شد – اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش منیبان، موعد تحویل این خودرو هفته سوم تیرماه خواهد بود. دیگنیتی پرایم با مدل ۱۴۰۰ در رنگ های سفید، مشکی، سربی، آبی، قرمز و خاکستری با تریم داخلی مشکی و مارون به قیمت ۷۴۹٫۵۰۰٫۰۰۰ تومان با قیمت قطعی به فروش می رسد.

معرفی کوتاه بهمن دیگنیتی پرایم :

بهمن دیگنیتی پرایم  یک کراس اوور مونتاژی است که این روزها به مرحله تولید در ایران رسیده و در اصل، نسخه ایرانی ix5 به حساب می آید. این کراس اوور سبک طراحی کوپه را دارد و به پیشرانه ۱٫۵ لیتری توربو شارژر ۱۴۸ اسب بخار با گشتاور ۲۲۰ نیوتن متر مجهز است. همچنین جعبه دنده اتوماتیک CVT توان این پیشرانه را به چرخ های جلوی دیگنیتی پرایم می رساند. سقف پانوراما، فرمان کمکی برقی، رینگ آلومینیومی، درِ صندوق برقی، استارت دکمه ای، فناوری LED چراغ ها، سنسور پارک جلو و عقب، دوربین ۳۶۰ درجه، نمایشگر لمسی، کروز کنترل و محدود کننده سرعت، تریم داخلی چرم، تهویه اتوماتیک، صندلی برقی راننده، استارت دکمه ای، ترمز پارک برقی، سامانه کنترل شروع حرکت در سربالایی، سامانه کنترل حرکت در سراشیبی، سامانه کنترل پایداری الکتریکی، دوربین ثبت وقایع و… از جمله امکانات دیگنیتی پرایم است. در حال حاضر دیگنیتی پرایم با دو تریم داخلی مشکی و مارون در کارخانه بهمن موتور مونتاژ می شود.

شرایط فروش بهمن دیگنیتی پرایم اردیبهشت 1400

 


ت ت
کدخبر: 20648 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها