فروش فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو – خرداد ۱۴۰۰

شرکت کرمان موتور در شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو افزایش قیمت چند میلیون تومانی را اعمال کرده است.

فروش  فروش فوری و اقساطی جک S5 دو لیتری توربو  – خرداد ۱۴۰۰

به گزارش منیبان، شرکت کرمان موتور به تازگی شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو شارژر را اعلام کرده و در این طرح فروش، قیمت این کراس اوور مونتاژی را نسبت به گذشته افزایش داده است.

 در بخشنامه های فروش قبلی جک S5 اتوماتیک دو لیتری توربو، قیمت این کراس اوور ۶۸۰ میلیون تومان اعلام شده بود. اما حالا کرمان موتور در شرایط فروش جدید بهای این محصول را ۷۲۰ میلیون تومان در نظر گرفته است. با وجود چنین قیمتی برای S5 دو لیتری توربو، احتمال آن بسیار است که جک S5 فیس لیفت با قیمتی فراتر از ۷۵۰ میلیون تومان به بازار بیاید.

کرمان موتور در طرح فروش فوری و اقساطی S5 دو لیتری، موعد تحویل را ۴۵ روز کاری اعلام کرده و ۵۰ درصد بهای خودرو را تسهیلات می دهد. مشتریان باید برای استفاده از این شرایط فروش، مبلغ ۳۶۰ میلیون تومان را بپردازند و طی ۱۲ یا ۲۴ ماه بازپرداخت تسهیلات لیزینگ خودرومهر آسا را انجام دهند. در فروش اقساطی ۱۲ ماهه نرخ تسهیلات ۱۸ درصد است و در شرایط ۲۴ ماهه، این عدد ۲۱ درصد تعیین شده است. همچنین به ازای هر سه ماه، یک چک از مشتریان دریافت می شود.

در حال حاضر متقاضیان طرح فروش فوری و اقساطی جک S5 می توانند با مراجعه به نمایندگی های منتخب شرکت کرمان موتور، نسبت به خرید این کراس اوور مونتاژی اقدام کنند.

شرایط فروش فوری و اقساطی جک S5 با قیمت جدید خرداد 1400

 


ت ت
کدخبر: 22159 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها