با این شرایط وام 200 میلیون تومانی دریافت کنید+ جزییات

بانک رفاه کارگران در صورت داشتن بودجه و کفایت منابع داخلی کافی، به متقاضیان واجد شرایط در قالب طرح «ثمر» تسهیلات ارزان قیمت اعطا می‌کند.

با این شرایط وام 200 میلیون تومانی دریافت کنید+ جزییات

به گزارش منیبان، بانک رفاه کارگران به شرط داشتن منابع مالی کافی وام‌های مختلفی را به متقاضیان واجد شرایط می‌پردازد که یکی از آن‌ها مربوط به طرح ثمر است.

طبق آخرین اطلاعات درباره این طرح تسهیلاتی، سود این وام بر اساس دوره بازپرداخت تعیین شده و حداکثر به 16 درصد می‌رسد. سقف این تسهیلات 200 میلیون تومان اعلام شده و ضمانت اصلی برای آن مسدودی سپرده است. بنابراین متقاضیان دریافت این تسهیلات باید سپرده بلندمدت در یکی از شعب بانک رفاه کارگران افتتاح کنند.

سود سپرده این طرح هم برحسب سود تسهیلات، 4 یا 8 یا 12 درصد خواهد بود. حداکثر مدت زمان بازپرداخت اقساط وام طرح ثمر 36 ماه اعلام شده و افراد تا پایان این مدت امکان استفاده از سپرده خود را نخواهند داشت.

متقاضیان واجد شرایط برای دریافت این تسهیلات باید هزینه‌های جانبی مثل تشکیل پرونده و اعتبارسنجی را هم بپردازند. لازم به ذکر است که متقاضیان این وام هم نباید هیچ چک برگشتی یا بدهکاری جاری را در سیستم بانکی داشته باشد.

 

جزئیات طرح ثمر بانک رفاه

در صورتی که بانک رفاه کارگران منبع مالی کافی داشته باشد، بعد از دریافت مدارک و انجام اقدامات لازم مبلغ تسهیلات را به حساب وام گیرنده واریز خواهد کرد. در صورتی که وام گیرنده سقف مبلغ وام را با حداکثر سود 16 درصد دریافت کند، باید اقساط آن را طی 24 ماه بپردازد.

قسط وام این مبلغ تسهیلات با شرایط مذکور، 9 میلیون و 792 هزار و 622 تومان خواهد بود. کل سود وام 35 میلیون و 22 هزار و 931 تومان و مجموع رقم وام و سود 233 میلیون و 453 هزار و 334 تومان برآورد شده است.


ت ت
کدخبر: 56521 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها