5 صرافی معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی

بازار ارزهای دیجیتال علیرغم نوسانات عجیبی که دارد، همچنان برای معامله گران و تریدرها جذاب و چالش برانگیز است. ولی در مورد کاربران ایرانی که در تحریم به سر می‌برند و مانند سایر کاربران جهان به همه امکانات دسترسی ندارند، شرایط کمی متفاوت است. در این مورد ما به ‌عنوان یک کاربر ایرانی، به واسطه‌هایی نیاز داریم که با کمک آنها بتوانیم ریال حساب خود را به دلار و سپس به ارزهای دیجیتال مختلف تبدیل کنیم.

5 صرافی معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی

به گزارش منیبان؛ یکی از بهترین و معتبرترین پلتفرم‌هایی که در ایجاد این شرایط موفق بوده و کاربران زیادی را به سمت خود جذب کرده‌اند، صرافی‌های آنلاین هستند. این صرافی‌ها در فضای اینترنت فعالیت می‌کنند و خدمات مختلفی از جمله خرید ووچر پرفکت مانی را به کاربران ارائه می‌کنند. در این مطلب قصد داریم چند صرافی آنلاین که بدون احراز هویت امکان خرید ووچر پرفکت مانی را فراهم کرده‌اند، به شما معرفی کنیم. صرافی‌هایی که امنیت حساب‌های کاربران اولین و مهمترین الویت آنهاست.

 

با ووچر پرفکت مانی آشنا شویم

ووچر پرفکت مانی یکی از خدمات مجموعه Perfect Money است که عملکرد شبیه به کارت هدیه دارد. با کمک ووچر می‌توانیم تراکنش‌های مالی خارجی، مانند خرید از فروشگاه‌های خارجی یا پرداخت‌های ارزی را بدون پرداخت هزینه یا کارمزد و در کوتاه‌ترین زمان ممکن انجام دهیم.

ووچر پرفکت مانی یک کارت فیزیکی نیست، ولی ماهیتی شبیه به کارت هدیه و کارت شارژهای یکبار مصرف دارد. هر ووچر دارای یک کد ووچر 10 رقمی و یک کد فعال سازی 16 رقمی است. برای خرید و انتقال ارز یا پرداخت وجه، فقط کافی است کد ده رقمی و کد فعالسازی را وارد کنیم تا تراکنش مالی مورد نظر انجام شود.

ویژگی‌های یک صرافی آنلاین معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی

همان‌طور که پیش‌تر گفتیم، صرافی‌های آنلاین پلتفرم‌هایی هستند که امکان خرید ووچر پرفکت مانی و انجام مبادلات ارزهای الکترونیکی را فراهم می‌کنند. برای استفاده از کد ووچر، نیازی به داشتن حساب در سایت پرفکت مانی نیست. شما به ‌سادگی می‌توانید از سایت یک صرافی خرید ووچر پرفکت مانی، ووچر تهیه کنید و با وارد کردن کدهای آن، کالا و خدمات مورد نیاز خود را خریداری نمایید.

صرافی‌های معتبر دارای ویژگی‌ها و مشخصاتی هستند که آنها را از سایر رقبا متمایز ساخته، این ویژگی‌ها عبارتند از:

  • حفاظت از امنیت اطلاعات و حساب کاربران
  • پشتیبانی مناسب و 24 ساعته
  • داشتن مولفه سرعت و کیفیت مناسب در ارائه خدمات
  • دریافت کارمزدهای مشخص و منصفانه
  • پشتیبانی مطلوب از انواع سرویس‌های مبادلات ارزی الکترونیک

 

با 5 صرافی آنلاین معتبر برای خرید ووچر پرفکت مانی آشنا شوید

در ادامه می‌خواهیم شما را با بهترین و معتبرترین صرافی‌های آنلاینی که خدمات خرید ووچر پرفکت مانی ارائه می‌کنند، آشنا کنیم:

1.صرافی ایکس پی اکسچنج

صرافی ایکس پِی (اکسچنج) بهترین و معتبرترین پلتفرم معاملاتی ارزهای دیجیتال و اولین صرافی آنلاین ارائه خدمات پرفکت مانی، بدون احراز هویت است. خرید کد ووچر پرفکت مانی و استفاده از آن بسیار ساده است، برای این کار شما باید به وب سایت‌های ایرانی نظیر ایکس پی اکسچنج به نشانی https://xpayex.com/ مراجعه کنید و پس از طی کردن مراحل احراز هویت در صرافی، مبلغ مورد نیاز خود را وارد و آن را با کارت بانکی پرداخت کنید تا کد ووچر در اختیار شما قرار بگیرد.

از نقاط قوت پلتفرم ایکس پی اکسچنج می‌توانیم اشاره کنیم به امنیت کابران و سرمایه آنها که در اولویت اول این مجموعه قرار دارد. امنیت کلیه حساب‌ها با رمزگذاری داده‌ها و احراز هویت کاربران حفاظت می‌شود. ایکس پی اکسچنج طوری طراحی شده، که کاربران می‌توانند فرآیند خرید و فروش ووچر را به ‌صورت آسان و در زمان دلخواه انجام دهند. کاربران در هر ساعتی از شبانه روز اگر با مشکلی مواجه شوند، تیم پشتیبانی ایکس پی، از طریق تیکت و چت آنلاین پیگیر مشکل آنها خواهد بود.

2.صرافی پی 98

کسب درآمد دلاری آرزوی هر برنامه نویس، وبمستر، گرافیست و صاحب تخصص ایرانی است که مجموعه پی 98 باعث تسهیل و تسریع انجام نقل و انتقالات مالی برای این دسته از متخصصین و فراهم کردن بستر کسب درآمد دلاری برای آنها شده است. امکان خرید از وب سایت‌های خارجی و پرداخت بین‌المللی از خدمات دیگر این پلتفرم خدمات ارز دیجیتال است.

این مجموعه، تیمی از جوانان با تجربه و خلاق را تشکیل داده، که در زمینه ارائه خدمات پرداخت بین‌المللی به مشتریان خود خدمات رسانی می‌کنند. اعتماد مشتریان، امنیت در پرداخت‌ها و پشتیبانی مناسب از ویژگی‌های این صرافی آنلاین است.

3.صرافی ایکس پرو

با این پلتفرم می‌توانیم خرید و فروش ارزهای دیجیتالی، خرید پرفکت مانی، ووچر پرفکت مانی و... انجام دهیم و انواع ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، تتر، اتریوم، ترون و پرفکت مانی را با خیال آسوده به سایر ارزهای دیجیتال یا حتی ارزهای فیات تبدیل کنیم. در این سایت خرید و فروش‌ها به‌ صورت آنی و اتوماتیک انجام می‌شود.

4.صرافی نوین پرداخت

این صرافی توسط افرادی مجرب و با سابقه در حوزه پرداخت‌های بین‌المللی تشکیل شده و می‌تواند هر پرداخت ارزی آنلاینی را با بهترین نرخ کارمزد انجام دهد. این شرکت به دنبال ایجاد احساس رضایت در مشتریان و مشتری سالاری واقعی است.

5.صرافی نیک پرداخت

این مجموعه نیز یک مرجع برای مشاوره تخصصی و خرید و فروش ارزهای دیجیتال و ارائه تمام خدمات و پرداخت ارزی مربوط به امور دانشجویی و علمی و انجام انواع درخواست‌های ارزی آنلاین است.

 

کدام صرافی برای خرید ووچر پرفکت مانی بدون احراز هویت بهتر است؟

برای خرید ووچر پرفکت مانی حتماً نیاز نیست که حساب احراز هویت شده، داشته باشیم. ما می‌توانیم به‌ سادگی از طریق سایت صرافی‌های آنلاین و معتبری که معرفی کردیم، بدون احراز هویت ووچر پرفکت مانی بخریم. در این پلتفرم‌ها می‌توانیم بدون نیاز به تایید اطلاعات هویتی (تلفن ثابت و ارسال عکس سلفی) و پس از طی کردن مراحل احراز هویت در صرافی، مبلغ مورد نظر خود را وارد و آن را با کارت بانکی خود پرداخت کنیم.

پس از اتمام مراحل پرداخت، کد ووچر در اختیار ما قرار داده می‌شود. فقط لازم است در نگهداری کد ووچر پرفکت مانی دقت داشته باشیم، چون این کدها یک بار مصرف هستند و اگر توسط دیگران استفاده شوند، مبلغ شارژ ما سوخت خواهد شد. علاوه بر امکان خرید فوری ووچر پرفکت مانی با کارت بانکی ایرانی، کاربرانی که پرفکت مانی دارند، می‌توانند آن را به ووچر تبدیل کنند یا به میزان دلخواه ووچر پرفکت مانی بخرند.

هم اکنون بیش از 200 صرافی در کشورهای مختلف دنیا از ووچر پرفکت مانی پشتیبانی می‌کنند و امکان تبادل ووچر با دلار آمریکا، یورو، پوند بریتانیا و روبل روسیه را فراهم کرده‌اند. این ویژگی برای مسافرانی که نمی‌توانند وجه نقد با خودشان حمل کنند، عالی است.


ت ت
کدخبر: 78428 تاریخ انتشار
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    در رسانه های دیگر بخوانید
    ارسال نظر

    پربیننده‌ترین
    اخبار روز سایر رسانه ها